У Кропивницькій міській раді продовжується робота над впорядкуванням зовнішньої реклами
У Кропивницькій міській раді продовжують опрацьовувати Порядок розміщення малих архітектурних форм (вивісок, табличок) на фасадах будівель, споруд у місті. Це питання було винесено на розгляд комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території Кропивницького, засідання якої під головуванням заступника міського голови Олександра Мосіна відбулося сьогодні, 21 квітня.
Члени комісії працюють над Порядком уже певний час і сьогодні вони обговорювали запропоновані доповнення та рекомендації.
Депутат міської ради Олександр Цертій зауважив, що, відповідно до українського законодавства у сфері благоустрою територій, майбутній порядок не повинен містити пунктів, які передбачають надання дозволів чи погоджень на розміщення вивісок підприємцям від профільного управління містобудування та архітектури міської ради.
Це питання потребує доопрацювання з юристами міської ради переконаний Олександр Мосін.
- Правила розміщення реклами повинні бути — і це однозначно! До того ж фаховий підхід має бути не тільки у нас, як у членів комісії, а й у підприємців, які презентують і претендують на розміщення власної реклами на території міста. Зробимо, умовно кажучи, 2023 рік - роком наведення порядку у цій сфері. А вже 2024 — роком конкретних дій, і попередимо, що будьте готові до вжиття заходів, в тому числі і до демонтажу реклами, розміщеної не у відповідності до затверджених правил. А над Порядком необхідно ще попрацювати спільно із юристами, можливо варто вносити його як доповнення до правил благоустрою території міста, - наголосив заступник міського голови. Члени комісії таку пропозицію підтримали.
Інше питання порядку денного стосувалось змін у складі комісії, які ініціюють депутати міської ради Тігран Хачатрян та Анна Зарічна. Оскільки склад комісії затверджує виконавчий комітет міської ради, то має бути підготовлений відповідний проєкт рішення. Наразі вирішили запросити на наступне засідання професійного дизайнера, який претендує на членство в комісії, аби той представив свої напрацювання у сфері реклами.