У Кропивницькій міській раді контролюють своєчасністю та повноту сплати податків і зборів
У середу, 28 червня, у Кропивницькій міській раді відбулось чергове засідання міської комісії з питань забезпечення своєчасності та повноти сплати податків і зборів під головуванням директорки департаменту з питань економічного розвитку міської ради Ніни Рахуби.
Під час засідання розглянуто ситуацію із сплатою місцевих податків і зборів до бюджету Кропивницької міської територіальної громади, зокрема по податку на доходи фізичних осіб. Детальну інформацію з цього приводу представила Ніна Рахуба.
- За січень-травень поточного року – надійшло 1364,1 млн грн, що на 295,3 млн грн, або на 27,6 % більше порівняно із відповідним періодом 2022 року, - повідомила посадовиця.
За словами Ніни Рахуби, суттєво збільшено надходження таких податків:
- єдиного податку – бізнес сплатив 204 млн. грн, що на 96,5 млн. грн, або на 90% більше порівняно із січнем-травнем 2022 року;
- податку на доходи фізичних осіб – надійшло 774,5 млн грн, що на 148,3 млн грн, або на 23,7% більше порівняно із січнем-травнем 2022 року;
Надходження до цільового фонду (за розміщення тимчасових споруд, відкритих літніх майданчиках, об’єктів сезонної торгівлі) – склали 940 тис. грн, що у два рази більше ніж у січні-травні 2022 року.
- Станом на 01 травня 2023 року сума податкового боргу становить майже 125 млн грн, що на 6,2 % більше ніж на початок цього року. Більше половини цього боргу – це борг по платі за землю – 75 млн. грн. Ще 18 млн. грн – це борг по ПДФО, - підсумувала директорка профільного департаменту.
За результатами роботи комісії до бюджету перераховано майже 180,0 тис. грн в рахунок погашення податкового боргу по податку на доходи фізичних осіб 7 суб’єктами господарювання.
Також члени комісії вирішили опрацювати заходи щодо вдосконалення організації роботи із суб’єктами господарювання, які мають податковий борг по орендній платі за землю.