У кропивницьких перевізників дві біди: низькі якість обслуговування і культура водія
Терміново навести ідеальний порядок на кожній зупинці, та провести виховну роботу серед водіїв громадського транспорту: таке завдання, сьогодні, 27 березня, під час апаратної наради поставив перед підлеглими міський голова Андрій Райкович.
Очільник міста прокоментував події п’ятниці, 24 березня, коли на кінцеву зупинку «Лісопаркова» прибув величезний десант журналістів, працівників поліції, охорони, «Електротрансу», аби продемонструвати, як працює в тролейбусах «тривожна» кнопка.
Саме там, на кінцевій зупинці, біля вщент заповненої урни лежала купа сміття, та недопалків.
- Одразу хотів «пропісочити» «Універсалу». І є за що, – зауважив Андрій Райкович. - Але по-справедливості, заробити “на горіхи” мають шановні водії маршруток і тролейбусів. Бо «Універсал» там щодня прибирає – я впевнений, а от встигнути за десятками водіїв, які нахабно викидають недопалки на землю, а не в урну, і сотня прибиральників не зможе. Це просто люди без елементарної культури!
Управління розвитку транспорту та зв’язку отримало завдання обговорювати з перевізниками не лише якість пасажирських перевезень, а й культуру водія.
- Збирайте своїх перевізників одразу з двох питань. Перше, традиційно, - якість перевезень, бо їх покращили одиниці! Власників 115, 14, 116 женіть в шию, якщо вони не здатні забезпечити свої лінії достатньою кількістю машин. Скільки я можу читати в газетах, на сайтах, у зверненнях на мою «Гарячу лінію» і на губернаторську скарги на ці маршрути?! А друге – культура водія! Якщо вони не помічають на зупинці урну чи сміттєвий бак, що тоді вони бачать на дорогах?! Повагу до тих, хто прибирає, треба всім мати.
Наступного разу, за таку недбалість каратимуть гривнею – спецінспектори обіцяють виписувати порушникам штрафи.