У 2018 році кропивничани порушили 253 питання на особистих прийомах у міській раді і підтримали десять електронних петицій
Стан розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистих прийомів у міській раді Кропивницького та електронних петицій протягом січня-жовтня 2018 року став головною темою апаратної наради у понеділок, 26 листопада.
- Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянами, – відзначила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Оксана Пономарьова. - За січень-жовтень 2018 року у міській раді Кропивницького відбулося 55 прийомів з особистих питань. У них взяли участь 360 мешканців міста, які порушили 253 питання. Для порівняння. Минулого року за цей же період на особисті прийоми прийшли 498 кропивничан, тобто на 138 громадян більше, із 316 питаннями до посадовців міської ради.
Під час проведення особистих прийомів міським головою Андрієм Райковичем було розглянуто 101 питання, які стосувалися:
- житлово-комунального господарства - 31;
- порушень правил будівництва — 15;
- землекористування - 9;
- транспорту -7;
- освіти - 6;
- торгівлі - 5;
- медицини - 4;
- житла - 3;
- інші - 21.
з них вирішено - 13, відмовлено - 1, надано роз’яснення по 87 питанням.
- Станом на 01 листопада на додаткову контролі перебувають 10 питань, які були порушені під час особистого прийому у міського голови, та знаходяться на виконанні у виконавчих органах міської ради, - відзначила Оксана Пономарьова. – Це питання зовнішнього освітлення вулиць і провулків міста, відновлення тротуару від мосту р. Інгул до вулиці Коцюбинського, належного забезпечення водопостачанням верхніх поверхів б,24 по вул.6-та Лінія, с. Гірничого, асфальтування прибудинкової території буд.16, к.3 по вул. Волкова, ремонту та утеплення покрівлі б.22 по вул.5-та Лінія, с.Гірничого, усунення причин підтоплення мікрорайону “Катранівка”, узаконення дитячого майданчика по вул. П.Михайлевича, проїжджої частини дороги по проїзду Петровського, організації руху маршрутного таксі по вулицях Верхній і Нижній Биківській, будівництва водопроводу по вул. Львівській, ремонту стіни в під’їзді, яка знаходиться в аварійному стані.
Начальник відділу звернула увагу керівників виконавчих органів, що мають місце випадки, коли причиною надходження повторного звернення громадянина для запису на особистий прийом є неякісне виконання доручення, що стає причиною незадоволення і обурення громадян та змушує їх звертатися повторно.
Графіки особистих прийомів посадовців розміщено на офіційному веб-сайті міської ради Кропивницькому та у приміщеннях в доступному для вільного ознайомлення місці.
Крім того, міський голова Андрій Райкович запровадив практику проведення зустрічей з мешканцями у мікрорайонах міста, в яких обов’язково беруть участь і керівники виконавчих органів міської ради.
Починаючи із березня 2016 року у міській раді Кропивницького діє Єдина система електронних петицій. Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Міській раді міста Кропивницького, затверджений рішенням Кіровоградської міської ради від 29.03.2016 № 142 «Про електронну петицію, адресовану Кіровоградській міській раді, її виконавчому комітету».
- У 2017 році було зареєстровано 65 електронних петицій, а станом на 01 листопада 2018 року – 45 електронних петицій, - наголосила Оксана Пономарьова. - Всі петиції, які набрали необхідну кількість підписів, були розглянуті постійними комісіями міської ради, з них було підтримано у 2017 році – 8, а у поточному році – 10.
Петиції які не набрали необхідної кількості голосів, розглядалися виконавчими органами міської ради, як електронні звернення: у 2017 році їх було 55, у 2018 році - 37.
У поточному році кропивничани підтримали електронні петиції наступного змісту:
- щодо створення притулку для бездомних тварин;
- щодо виділення земельної ділянки в центрі Кропивницького для встановлення пам’ятника Андрію Кузьменко (Кузьмі Скрябіну);
- щодо безготівкової оплати за проїзд у маршрутних таксі міста;
- щодо збереження поділу класу на підгрупи при вивченні інформатики;
- щодо збереження поділу класу на підгрупи при вивченні української мови;
- щодо збереження поділу класу на підгрупи при вивченні іноземних мов;
- щодо збереження поділу класу на підгрупи при вивченні трудового навчання;
- про збереження фінансування для формування груп продовженого дня (ГПД) для початкової школи;
- щодо дозволу на індивідуальне по квартирне опалення та створення програми переходу міста на автономне опалення;
- щодо створення необхідних умов для відкриття закладу швидкого харчування “МакДональдс”.
З метою вчасного виявлення найбільш гострих і суспільно значимих проблем, що породжують звернення громадян, та проблем, які потребують негайного вирішення, відділ по роботі зі зверненнями громадян здійснює систематичний аналіз та встановлює жорсткий контроль виконання документів.