Цифрові стартапи для вчителя: педагоги Кропивницького поглиблюють свої знання зі STEM-технологій в освітньому процесі
У понеділок, 15 січня, в межах проєкту «Цифрові стартапи для вчителя» Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників Кропивницької міської ради організував для кропивницьких педагогів локацію «STEM-освіта - сучасний підхід». Захід проходив на базі Ліцею «Вікторія-П».
Його учасників ознайомили із творчими напрацюваннями вчителів Інноваційної гімназії за темою: «Використання STEM-технологій в освітньому процесі».
Також освітянам міста було презентовано STEM-проєкт Ліцею «Вікторія-П» «Серце віддаю дітям...», або Історія одного життя від народження до сучасності».
Окрім того свою діяльність презентував гурток Станції юних техніків «Пізнаємо навколишній світ через STEM – освіту».
Спікери заходу:
Тетяна Тоток, вчитель географії КЗ «Інноваційна гімназія»;
Олена Берещенко, вчитель української мови та літератури КЗ «Ліцей «Вікторія-П»;
Олена Панасенко, вчитель хімії та біології КЗ «Ліцей «Мрія».
Довідково:
STEAM (S – science, T – technology, E – engineering, A-Art, M – mathematics) - акронім STEАM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) мистецтво (Art) та математику (Mathematics).
STEАM-освіта входить до складу концепції Нової української школи (НУШ) і спрямована не тільки на набуття знань, але й на розвиток навичок та компетенцій. Однією з важливих мет STEАM-освіти є навчання школярів системному мисленню. В STEАM-вправах часто можна знайти завдання, які охоплюють кілька галузей одночасно, такі як створення теплиці або розробка проєкту світлофорів для перехрестя. Шляхом поєднання різних наукових дисциплін і підходів до реальних завдань, STEАM-освіта навчає дітей пристосовуватися до швидкозмінного світу, легко адаптуватися до новітніх технологій і тенденцій.