Центр надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» у Кропивницькому готується до роботи
Міська рада Кропивницького затвердила Положення про Центр надання адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» міста Кропивницького та його Регламент.
Відповідно до Положення, Центр не є юридичною особою та створюється при Виконавчому комітеті Міської ради міста Кропивницького з метою запровадження ефективної системи надання адміністративних послуг у місті Кропивницькому.
Метою створення та функціонування Центру є забезпечення зручного та оперативного отримання адміністративних послуг суб'єктами звернень, максимального спрощення організації та технологій їх виконання, відкритість і прозорість умов при розгляді звернень фізичних та юридичних осіб.
Основними завданнями Центру є організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань Центру суб’єктами звернення; спрощення процедури отримання адміністративних послуг, поліпшення якості їх надання; забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністраторів та працівників Центру; формування, ведення та користування державними реєстрами; забезпечення ведення паперового та електронного документообігу.
Надання адміністративних послуг забезпечуватиметься через адміністратора Центру шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.
Здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності Центру покладається на Департамент надання адміністративних послуг Міської ради міста Кропивницького.
Центр розташовуватиметься в центральній частині міста за адресою Архітектора Паученка, 4/26.