Тарифи на обслуговування житла і прибудинкових територій у Кропивницькому мають бути прозорими і зрозумілими для людей
Виконавчий комітет міської ради затвердив рішення про коригування тарифів за обслуговування житла і прибудинкової території і кожний мешканець міста має знати і розуміти структуру нових тарифів. На цьому наголосив міський голова Андрій Райкович під час апаратної наради сьогодні, 3 квітня.
- Я неодноразово наголошував, що будь-яке підвищення тарифів – це резонансне питання. Ніхто владі спасибі за це не скаже і цілком резонно, - відзначив Андрій Райкович. – Найлегше нам було б сховати голову у пісок, не бачити проблем комунальників і вимагати перерахунку тарифів. Але ми розуміємо ті економічні реалії, в яких живемо і ці реалії підкріплені економічними розрахунками. І у цій ситуації повинні зробити декілька обов’язкових кроків.
Перший – зробити все можливе, щоб максимально фахово перевірити обґрунтованість цих тарифів. Якщо послуга не надається – її не можна включати до тарифу і люди не повинні відстоювати свої інтереси, за цим мають слідкувати виконавці робіт.
Друге – шукати альтернативні шляхи покращення всієї системи ЖКГ. Нарешті, третій – системна інформаційна робота, фаховий діалог з громадою. Останній, на думку міського голови проведено слабо!
Це – факт!- звернув увагу комунальників Андрій Райкович. - Тому, керівники ЖЕО, я вам дав доручення на виконкомі, а зараз зобов’язую – у кожному будинку, на під’їзді, на дошках оголошень мають бути інформаційні листки з чіткими роз’ясненнями по кожній тарифній позиції. Якщо ви берете плату, то зобов’язані цю послугу надати і якісно! Я через певний час без попереджень проїду по будинках кожного ЖЕО, зайду в квартири і запитаю народ, коли міняли труби, як вивозили сміття чи прибирається двір, чи проводилась дератизація? А потім спитаю з вас. На цьому тижні має бути вся інформація. І наклейте її міцно - не на один день. З номерами телефонів ЖЕО, ваших майстрів. І пояснюйте, будь ласка, людям ввічливо і зрозуміло.