Світлана Балакірєва: для якісної реалізації бюджетних програм важливим є їх високопрофесійний технічний і юридичний супровід
Сьогодні, 09 березня, завершилася звітна сесія керівників виконавчих органів Кропивницької міської ради за результатами виконання бюджетних програм у 2020 році.
Цього дня публічний звіт перед громадою тримала керуюча справами виконкому Світлана Балакірєва разом із підпорядкованими їй начальниками управлінь та відділів, що відповідають за організаційно-адміністративний напрямок роботи Кропивницької міської ради.
За інформацією керуючої справами, структура Кропивницької міської ради складається із 36 виконавчих органів, з яких 18 мають статус юридичної особи. Загальна чисельність працівників становить 437 штатних одиниць.
- Минулий, 2020 рік запам’ятався нам передусім обмеженнями, які постійно накладалися карантинами різного рівня, навіть локдауном. Така ситуація, безумовно, внесла корективи в роботу міської ради, - відзначила Світлана Балакірєва. - У 2020 році ми навчилися працювати дистанційно, оформлювати ці трудові відносини, спілкуватися і навчатися в різних форматах онлайн режимів. Проте, незважаючи на виклики сьогодення, кожен виконавчий орган намагався якісно виконувати свої повноваження.
Серед знакових подій 2020 року посадовець відзначила прийняття рішення щодо добровільного приєднання селища Нового до територіальної громади міста Кропивницького та утворенння відділу з питань інфраструктури Новенського старостинського округу міської ради, який забезпечує виконання повноважень органів місцевого самоврядування на території селища Нового та відкриття новітнього Центру надання адміністративних послуг у форматі „Прозорий офіс”.
- З метою координації діяльності Центру було утворено Департамент надання адміністративних послуг, - зауважила Світлана Балакірєва. - У процесі роботи Центру минулого року значно збільшилась кількість послуг для мешканців Кропивницького та жителів Кіровоградської області, залучено органи влади до системи надання адмінпослуг. Наразі ЦНАП «Прозорий офіс», аналогів якому немає у Кіровоградській області, надає 365 послуг: адміністративних, реєстраційних, видача дозвільних документів – 240, соціальних – 95 та пенсійних – 30. А вже у 2021 році прийнято рішення щодо створення Департаменту соціальної політики.
Керуюча справами звернула увагу на надзвичайну важливість сфери діяльності виконавчих органів, які сьогодні звітують.
- Ми тримаємо звіт перед громадою щодо виконання бюджетних програм, але щоб ці програми отримали путівку в життя і змогли бути реалізованими, вони повинні мати високопрофесійний діловодний, юридичний та технічний супровід як під час розробки, так і в ході виконання, - наголосила Світлана Балакірєва.
Зокрема, їх опрацюванням та підготовкою на розгляд виконкому займається загальний відділ. Більшість програм формуються на підставі пропозицій та клопотань депутатів всіх рівнів, мешканців міста, громадських інституцій. Роботу ж щодо прийняття та обробки звернень кропивничан здійснює відділ по роботі зі зверненнями громадян. Юридичний супровід діяльності всіх виконавчих органів, а також відповідності чинному законодавству розроблених у міській раді програм забезпечує юридичне управління.
Відділ бухгалтерського обліку здійснює фінансування 14 бюджетних програм, організовує тендерні процедури закупівель, в ході яких суттєво зекономлено бюджетні кошти Крім До міської ради також надходять заяви щодо забезпечення мешканців Кропивницького житлом або взяття їх на облік. Цим питаннями опікується відділ ведення обліку житла.
Функції щодо розвитку та управління персоналу у міській раді покладені на відділ кадрової роботи. У 2020 році спеціалісти відділу супроводжували виконання двох програм, а саме: Програми з розвитку і управління персоналу та Програми фінансового забезпечення нагородження відзнаками міської ради та виконавчого комітету міста Кропивницького.
Програма розвитку місцевого електронного урядування на 2019-2021 роки, розроблена управлінням інформаційних технологій, робить можливим долучення Кропивницької міської ради до сучасних засобів комунікації як з громадою. так і між її виконавчими органами.
Міська програма профілактики та протидії злочинності „Безпечне місто” дала можливість місту впровадити ефективну систему відеоспостереження та відеоконтролю. А Програма територіальної оборони та підтримання постійної мобілізаційної готовності міста забезпечувала дотримання режиму таємності і вимог технічного захисту інформації та визначала систему життєдіяльності населення міста в особливий період .