Створення належних умов роботи депутатів Кропивницької міської ради – запорука ефективного виконання ними своїх повноважень
Створення належних умов діяльності депутатів міської ради сприятиме ефективнішому здійсненню ними своїх повноважень, активізує їхню роботу з громадою та в міській раді, дозволить оперативніше виконувати доручення виборців. Це відзначила начальник відділу організаційно - методичного забезпечення управління апарату міської ради Ірина Каменська під час публічного звіту за результатами виконання бюджетної Програми забезпечення умов діяльності депутатів міської ради сьомого скликання у 2020 році.
- Для організації роботи, підготовки та проведення засідань міської ради, засідань постійних та тимчасових контрольних комісій міської ради депутати міської ради та посадові особи управління забезпечені технічними засобами, інформаційними, методичними та законодавчими документами, канцелярським приладдям, меблями, засобами зв’язку, підтримкою та технічним обслуговуванням програмного забезпечення, яке використовується в управлінні та в роботі електронної системи голосування під час проведення сесій, Днів депутатів, тощо. За рахунок програми здійснюються також представницькі витрати, - повідомила Ірина Каменська
Коштами програми були профінансовані:
- ремонт та обслуговування електронної системи для голосування «Рада-В», робочих місць депутатів в сесійній залі, комп’ютерної та оргтехніки управління;
- придбання значків та посвідчень «Депутата міської ради»;
- придбання комп’ютерної та оргтехніки, канцелярського приладдя;
- представницькі послуги.
На виконання заходів, передбачених програмою, в 2020 році використано із загальному фонду міського бюджету 98 150,00 грн.
- За звітний період відбулося 9 засідань міської ради, на яких прийнято 632 рішення, - звернула увагу Ірина Каменська. – Проведено 52 засідання постійних комісій, на яких розглянуто 823 проєкти рішень міської ради, 70 заяв, звернень, листів тощо, надано 167 доручень виконавчим органам міської ради. Подано 1246 депутатських звернень керівникам виконавчих органів, установ, організацій щодо вирішення суспільно важливих питань за зверненнями громадян, з яких виконано – 861, роз’яснено – 116, відмовлено у виконанні звернень – 83, на контролі залишається – 186.