Рекламні підприємства Кропивницького мають один місяць, щоб навести лад у своєму господарстві
На території Кропивницького зафіксовано 130 конструкцій зовнішньої реклами із пошкодженими постерами, а 6 білбордів вимагають негайного ремонту. Таким є результат обстеження стану зовнішньої реклами в обласному центрі, проведеного спеціалістами управління містобудування та архітектури міської ради.
Щоб оперативно виправити ситуацію, навести лад в рекламному господарстві Кропивницького, усунути технічні недоліки рекламних конструкцій, які несуть загрозу життю і здоров’ю мешканцям міста, заступники міського голови Олександр Мосін та Михайло Бєжан зустрілися із представниками підприємств рекламного бізнесу сьогодні, 03 квітня. У розмові взяли участь також представники міської комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Кропивницькому.
- І міська влада, і представники рекламного бізнесу безумовно зацікавлені у тому, щоб територія Кропивницького була привабливою як для погляду містян, так і для розвитку сучасних засобів реклами, які б органічно вписувалися у міську архітектуру та були безпечними, - наголосив під час зустрічі Олександр Мосін. – І це можливо втілити у життя, коли усі сторони чітко дотримуватимуться чинного законодавства та досягнутих домовленостей.
Серед претензій міської влади до представників рекламного бізнесу – низький рівень уваги до технічного стану площин і засміченість прилеглої до білбордів території порваними після вітру та дощу постерами.
- Підприємствам, що займаються у Кропивницькому рекламою, варто було б укласти угоди з комунальними підприємствами міста щодо прибирання вулиць обласного центру від пошматованої реклами. Сьогодні вітер розносить її тротуарами і проїжджою частиною доріг, - звернув увагу начальник інспекції з благоустрою Олександр Брюховецький. – Ми попереджаємо рекламні агенції про такі випадки, але вони не поспішають на прибирання. Відповідно, нам доводиться складати протоколи. А так комунальники б відстежували ситуацію на прилеглих до білбордів територіях.
У свою чергу, підприємці апелюють до міської влади щодо спрощення і запровадження прозоріших механізмів погодження реклами для її розміщення.
На переконання депутата міської ради Олександра Цертія, робота міської комісії з з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами в місті Кропивницькому стане ефективнішою після відновлення її діяльності в приміщенні міської ради, а не в онлайн-режимі.
- Тоді представники рекламних компаній зможуть повноцінно презентувати свої роботи, давати відповіді на питання і отримувати рекомендації щодо внесення змін, - наголосив Олександр Цертій. – Крім того, має бути завершена робота над Порядком розміщення реклами на території міста, щоб підприємці чітко розуміли правила гри і на розгляд комісії не потрапляти варіанти, які б не відповідали виробленій концепції.
Олександр Мосін доручив управлінню містобудуванню і архітектури продовжити роботу над розробкою такого Порядку, опрацюванню його на депутатських комісіях та внесенням на розгляд виконавчого комітету і міської ради. А підприємства рекламного бізнесу за результатами розмови, мають один місяць, щоб навести лад у своїх господарствах.