Регулювання тарифів на проїзд організатором перевезень у Кропивницькому – черговий крок на створення конкурентного середовища на ринку перевезень
Регулювання тарифів на послуги пасажирського транспорту у Кропивницькому здійснюватиме організатор пасажирських перевезень – управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради. Відповідне рішення прийняв виконавчий комітет міської ради Кропивницького на своєму засіданні сьогодні, 18 грудня.
Відтепер тарифи на проїзд у громадському транспорті, діяльність якого на території обласного центру організують приватні перевізники, погоджуватиме управління розвитку транспорту та зв’язку після спільної з департаментом з питань економічного розвитку, торгівлі та інвестицій перевірки економічних розрахунків вартості проїзду, наданих транспортними підприємствами.
- Прийняте рішення повністю перебуває в законодавчому полі України, - відзначив в.о. заступнка міського голови Олександр Вергун. – Відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», забезпечення організації пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах покладається на виконавчий орган міської ради, яким у Кропивницькому є управління розвитку транспорту та зв’язку.
Прийняття такого рішення є черговим кроком послідовних дій міської влади у створенні сучасних конкурентних умов у різних сферах життя міста, переконаний міський голова Андрій Райкович.
- Перед тим, як зробити такий крок, ми відродили потужний комунальний транспорт у місті, - наголосив Андрій Райкович. – Сьогодні на всіх маршрутах у людей є вибір – скористатися комунальним автобусом, чи приватною маршруткою. Ми і далі нарощуватимемо складову КП «Електротранс» на ринку перевезень. Я поставив завдання, щоб частка комунального транспорту у Кропивницькому складала не менше 40%. У такому випадку приватний перевізник на свій ризик пропонуватиме розмір тарифу, за яким він буде працювати. Така ситуація сприятиме тому, що на ринку перевезень мають залишитися добросовісні транспортні компанії, які дбатимуть про вчасне оновлення свого автопарку, забезпечуватимуть якісніше обслуговування, ніж комунальні автобуси, адже приватний транспорт доставлятиме пасажирів переважно у віддалені мікрорайони, безпосередньо до місця проживання. Я переконаний, що після того, як на маршрути у Кропивницькому вийдуть ще десять електробусів – тролейбусів з автономним ходом, мешканці міста просто будуть ігнорувати ржаві маршрутки та неввічливих водіїв.