«Прозорий офіс» у Кропивницькому надаватиме мешканцям міста понад 300 адміністративних і соціальних послуг
Перспективи роботи Центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс” у Кропивницькому стали головним питанням наради міського голови Андрія Райковича з керівниками виконавчих органів міської ради сьогодні, 02 вересня.
За інформацією начальника управління адміністративних послуг міської ради Кропивницького Антона Шевченка, з ініціативи міського голови у 2017 році було сформовано робочу групу, яка розробила проект реконструкції будівлі по вулиці Архітектора Паученка, 41/26 для створення і функціонування центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс”.
Загальна кошторисна вартість будівельних робіт склала 49,9 млн грн, а субвенція з державного бюджету склала 27,7 мільйонів гривень. Решту взяв на себе міський бюджет у рамках співфінансування проекту.
Робочий проект передбачав повну реконструкцію будівлі, заміну фасаду, покрівлі, комунікацій, облаштування прилеглої території.
- На сьогодні у приміщенні Центру продовжуються внутрішні будівельні роботи та облаштування фасаду будівлі, - відзначив Антон Шевченко. - Закінчено облицювальні роботи третього та четвертого поверхів приміщення. Здійснено покрівельні роботи, заміну вікон, модернізацію внутрішньо-комунікаційних мереж, установлення локальної та телефонної мереж, проведено роботи з облаштування серверної кімнати. Встановлено пожежну сигналізацію, систему пожежогасіння, систему кондиціювання. Закуплено ліфти, ведеться підготовка щодо їх встановлення. Розпочато благоустрій території перед входом до будівлі.
Крім цього, звернув увагу Антон Шевченко, завершено постачання від Міністерства соціальної політики комп'ютерного обладнання і устаткування. А це: 170 комп'ютерів, принтери, факси, ксерокси, IP-телефони, сервери та пристрої для безперебійного живлення і меблів для облаштування нового Центру.
Також здійснено закупівлю обладнання :
- для оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення), оформлення та видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки;
- для видачі (обміну) посвідчень водія та державної реєстрації нових транспортних засобів;
- для надання послуг Пенсійним фондом України.
Слід зауважити, що під час реалізації проекту будівництва Прозорого офісу були максимально дотримані єдині вимоги до центрів надання адміністративних послуг, зокрема:
- розташування — це окрема будівля, розміщена в центральній частині міста з розвиненою транспортною інфраструктурою, що є зручним для більшості жителів міста;
- графік роботи Центру визначатиметься вимогами Закону України “Про адміністративні послуги”. Як і зараз робота Центру буде безперервною. Головною відмінністю від діючого Центру буде те, що в один день тижня (середа) прийом суб'єктів звернення здійснюватиметься до 20.00.
- приміщення Центру — чотириповерхова будівля, яка буде поділятися на відкриту (фронт-офіс) та закриту (бек-офіс) частини.
Центр буде, більшою мірою, мати формат open space, адаптованим до потреб різних груп відвідувачів. Загальна площа приміщення – 5762 м², обладнана трьома підйомниками (для осіб з обмеженими фізичними можливостями та двома панорамними ліфтами). Один підйомник буде працювати з вулиці, два — зсередини приміщення.
У відкритій частині здійснюватиметься прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру.
Відкрита частина (фронт-офіс) буде містити: сектори інформування, очікування, обслуговування.
Закрита частина (бек-офіс) призначатиметься для опрацювання та збереження документів, справ, розміщення архіву.
Зауважимо, що площа сектору очікування й обслуговування планується бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов прийому відвідувачів і роботи працівників Центру.
На І поверсі будівлі знаходитиметься рецепція, 10 зон фронт-офісу, кімната матері та дитини, вбиральня для осіб з інвалідністю, банківське відділення, дитяча кімната.
Крім цього відкрита частина (сектор інформування та сектор очікування) будуть обладнані сучасними інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою. Для оплати адміністративних послуг в секторі очікування та в кожного адміністратора будуть розміщені платіжні термінали.
На І поверсі в секторі очікування будуть також окремі зони з QR-кодами, що даватиме можливість відвідувачам Прозорого офісу через смартфон завантажити інформацію про роботу Центру, адміністративні послуги, реквізити оплати послуг тощо.
ІІ поверх — буфет; роздягальня для працівників; велика урочиста зала для потреб проведення заходів у Кропивницькому; гримерні кімнатами; підсобні приміщення для обслуговування концертної зали; вбиральні.
ІІІ поверх — бек-офіс управлінь соціального захисту та проекторна кімната (на придбання проектору Світовим Банком були виділені кошти у вигляді гранту); хол ІІІ поверху – робочі місця для проведення погоджень земляних робіт.
ІV поверх — конференцзала, бек-офіс департаменту надання адміністративних послуг, бек-офіс управлінь соціального захисту.
Кількість робочих місць, відповідно облаштованих, становитиме 180 загально, з яких на І поверсі — 80.
Кількість послуг, що надаватимуться у Прозорому офісі орієнтовно становить — 300. Для порівняння, сьогодні в діючому Центрі надається 156.
Відповідно, збільшується перелік органів, послуги яких надаватимуться через Центр. Загальна кількість становитиме 38 суб'єктів надання адміністративних послуг, з них нові:
- Кропивницьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області;
- Головне управління юстиції у Кіровоградській області (в частині державної реєстрації актів цивільного стану);
- Кропивницьке відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області;
- Управління Державної міграційної служби України у Кіровоградській області;
- Регіональний сервісний центр МВС в Кіровоградській області.
Паралельно з підготовкою приміщення для розташування Центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс” в управлінні здійснюється підготовка нормативно-правової бази роботи Центру.
Зокрема, прийнято рішення про утворення департаменту надання адміністративних послуг; затверджено положення про структурні підрозділи; затверджено Положення та Регламент Центру; розроблено посадові інструкції.
У зв'язку з розширенням переліку адміністративних послуг, які будуть надаватися в новому Центрі, підготовлено узгоджені рішення, меморандуми про співпрацю, щодо надання адміністративних послуг в рамках Прозорого офісу з:
- Управлінням ДМС у Кіровоградській області;
- Регіональним сервісним центром МВС у Кіровоградській області;
- Головним територіальним управлінням юстиції у Кіровоградській області.
Також, проведено тендер та здійснено закупівлю електронного документообігу. Зараз ведеться листування з суб'єктами надання адміністративних послуг щодо налагодження майбутньої співпраці у даній системі.
Крім цього, для відділу реєстрації місця проживання особи та управлінь соціального захисту з питань оформлення субсидій придбано спеціальні програмні комплекси в рамках електронного документообігу, що значно спростить процедуру надання послуг.
Паралельно з зазначеними заходами постійно здійснюється навчання адміністраторів щодо надання нових груп послуг, проходження комунікаційних тренінгів.
Тож, на перспективу, першочерговим завданням Управління залишається побудова ефективної системи надання адміністративних послуг шляхом покращення функціонування Центру надання адміністративних послуг у нашому місті та спрощення проходження процедури їх отримання для суб'єктів звернення.