Проект «Літня школа – 2017» у Кропивницькому виявився вдалим
У Кропивницькому продовжує успішно функціонувати «Літня школа» для старшокласників.
Проект, започаткований у 2013-2014 навчальному році з ініціативи директора Кропивницького інженерного коледжу Центральноукраїнського національного технічного університету Миколи Сторожука та підтриманий управлінням освіти і відділом сім’ї та молоді міської ради, виявився вдалим і дозволив залучити учнів шкіл міста до знайомства з цікавими професіями галузі машинобудування.
Учасники проекту – восьмикласники – на базі інженерного коледжу знайомилися з особливостями вищої інженерної (технічної, економічної) освіти через практичну, творчу та ігрову діяльність.
Організатори ставили перед собою мету створити для молоді школу нового формату з інтерактивними формами роботи, які передбачають дієвий підхід до професійного самовизначення, сприяють розумінню учнями зв'язку вибору професії із загальною проблемою прискорення соціально-економічного розвитку країни, формуванню життєво необхідної загальної компетентності підлітків.
6 червня стартувала «Літня школа – 2017» і, як і в минулі роки, вона виконує роль додаткової позаурочної форми роботи зі школярами, в основі якої - створення мотиваційного середовища для формування свідомого ставлення молоді до вибору майбутньої професії, реалізації свого покликання у житті, можливостей та талантів.
Програма роботи Літньої школи окрім занять професійного спрямування передбачає і поглиблене вивчення англійської мови, що сприятиме формуванню у підлітків мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням.
До проекту були залучені 35 восьмикласників з 9 шкіл міста Кропивницького. Для них викладачами проведені різноманітні пізнавальні заняття, які знайомили з особливостями тієї чи іншої спеціальності, відбулися зустрічі з психологом для визначення уподобань підлітків, проведені бесіди на духовну тематику, організовувані спортивні змагання, екскурсії на підприємства міста, у музеї, а студенти ознайомили школярів з особливостями студентського життя. Тобто, в цілому, мета проекту вийшла за рамки професійного спрямування і включила в себе розкриття творчого потенціалу підлітків, розвиток їх пізнавальної активності, бажання самовизначатися та самовдосконалюватися.
Підсумок роботи Літньої школи підведено на її урочистому закритті, яке відбулося 16 червня. І оцінкою роботи викладачів стали радісні обличчя юних учасників проекту, які захоплено дякували організаторам за змістовний екскурс у світ людських професій, за цікаве дозвілля і, навіть, можливість попрацювати у майстернях коледжу.