Посадовці міської ради Кропивницького вчилися оперативно розглядати звернення громадян
Сьогодні, 15 серпня, у міській раді Кропивницького відбувся практичний семінар для спеціалістів-діловодів виконавчих органів.
Оперативно та якісно розглядати звернення громадян – такою була головна мета практичних занять для посадовців міської ради, які провели начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Оксана Пономарьова та заступник начальника відділу Мирослава Гуцу.
Під час семінару увага його учасників була акцентована на неухильному зебезпеченні реалізації громадянами конституційного права на звернення, дотримання та виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”. Окремо організатори семінару проаналізували зміни, внесені у чинне законодавство з питань звернень громадян.
Крім того, в ході семінару були бідбиті підсумки роботи з розгляду звернень громадян, що надійшли до виконавчих органів міської ради за перше півріччя 2017 року та проаналізований стан виконання документів від органів влади вищого рівня і своєчасність надання документів на реєстрацію.
Одночасно учасники навчання шукали шляхи вирішення проблемних питань та підвищення якості роботи зі зверненнями громадян.