Понад 88 тисяч кропивничан звернулися у 2018 році до Центру надання адміністративних послуг
Підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг за 2018 рік та перспективи роботи у 2019 році стали одним із головних питань порядку денного апаратної наради міського голови Андрія Райкович сьогодні, 11 березня.
За словами начальника управління адміністративних послуг міської ради Антона Шевченка, у 2018 році до Центру звернулися понад 88 тисяч відвідувачів та зареєстровано більш, як 54 тисячі заяв з отримання адмінпослуг.
- Сьогодні у Центрі надається 156 адміністративних послуг, серед яких послуги та дозволи із врегулювання земельних питань та питань архітектури, торгівлі та ресторанного господарства, архітектурно-будівельного контролю, реєстрації підприємницької діяльності, облаштування автономного опалення, обліку житла, послуги архівного відділу, реєстрації речових прав на нерухоме майно, соціальні послуги, реєстрація громадських організацій, документи дозвільного характеру, які надаються територіальними органами міністерств та відомств, реєстрація місця проживання, безоплатна вторинна юридична допомога, - відзначив Антон Шевченко. - Прийом відвідувачів здійснюють адміністратори, державні реєстратори та представники інших виконавчих органів, які територіально розташовані в Центрі.
Керівник Центру надання адміністративних послуг акцентував увагу на тому, що управлінням створено всі умови для своєчасного та якісного обслуговування заявників у Центрі. Зокрема, продовжено час роботи адміністраторів та спеціалістів відділу реєстрації місця проживання. Прийом відвідувачів здійснюються у суботу з 8:00 до 15:00.
У 2018 році до роботи Центру було залучено представників Кропивницького відділення Фонду соціального страхування, Кропивницького управління Пенсійного фонду для консультування громадян з питань пенсійного законодавства та нарахування пенсій.
- З метою впровадження сучасних інноваційних технологій та створення доступних і зручних умов заявникам щодо отримання адміністративних послуг через Центр протягом 2018 року була проведена робота щодо впровадження проекту iGov.org.ua. На даному етапі тривають відповідні роботи з питань підключення, - відзначив Антон Шевченко. - Оновлено офіційний веб-сайт Центру http://www.dozvil.kr.ua.
Завершився процес підключення адміністраторів Центру до автоматизованої системи Державного земельного кадастру з метою надання відомостей у формі витягів з ДЗК.
З метою налагодження прозорих і партнерських стосунків у співпраці працівників Центру та відвідувачів здійснено заходи щодо запровадження та забезпечення функціонування системи відео та аудіо спостереження.
Забезпечуючи реалізацію принципу відкритості та прозорості під час надання адміністративних послуг і з метою скорочення часових та фінансових витрат суб'єктами звернення, між Міською радою міста Кропивницького, Кіровоградською обласною державною адміністрацією та суб'єктами надання адміністративних послуг (дозвільними органами) укладено угоду щодо здійснення онлайн консультацій через Skуpe.
У приміщенні Центру обладнано робочі місця для прийому громадян лікарями первинної ланки.
- Велика увага в управлінні адміністративних послуг приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів щодо надання адміністративних послуг, - підкреслив Антон Шевченко. - Адміністратори Центру постійно беруть участь у різноманітних семінарах, курсах підвищення кваліфікації, навчаннях та практичних заняттях. Протягом 2018 року якість надання адміністративних послуг оцінили 14 395 відвідувачів. Позитивну оцінку висловили понад 95% респондентів.
Крім того, відвідувачі Центру мають можливість оцінити якість обслуговування та якість надання адміністративних послуг на офіційному веб-сайті Центру за допомогою сервісу “Опитування щодо якості послуг”.