Понад 20 тисяч містян позитивно оцінили роботу Центру надання адміністративних послуг у Кропивницькому

Вівторок, 10 березня 2020 15:47

Спеціалісти управління адміністративних послуг першими зустрічають відвідувачів міської ради Кропивницького і сприяють громадянам у вирішенні важливих для них питань. Так розпочала звіт за результатами виконання бюджетних програм управління у 2019 році керуюча справами виконавчого комітету міської ради Альвіна Бондаренко.

- Основними завданнями управління адміністративних послуг міської ради Кропивницького була реалізація державної політики у сфері надання адміністративних послуг, координація діяльності міського Центру надання адміністративних послуг, керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру, здійснення його матеріально-технічного та організаційного забезпечення, організація надання адмінпослуг через адміністратора шляхом координації його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, оперативність у роботі, найкоротші терміни виконання послуг  та  мінімальна кількість відвідувань Центру суб’єктами звернень, координація діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, що надають адміністративні послуги, організація і забезпечення взаємодії та документообігу між суб’єктами надання адміністративних послуг, які беруть участь у роботі Центру, - відзначила керуюча справами, - та додала, що у 2020 році міською радою утворено департамент адміністративних послуг.

За інформацією Альвіни Бондаренко, у роботі ЦНАПу було задіяно 15 виконавчих органів міської ради міста Кропивницького, 18 місцевих і регіональних органів державної влади.

У Центрі суб’єкти звернення мали можливість отримати 156 адміністративних послуг.

- За звітний період  велася плідна робота. Упродовж року управління працювало над організацією надання адміністративних послуг у ЦНАП, спрощенням дозвільних процедур та вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, - наголосила  керуюча справами виконавчого комітету міської ради. - За 2019 рік до Центру звернулося 95 965 громадян, прийнято 55 457  письмових заяв з питань отримання адміністративних послуг, у тому числі з питань видачі документів дозвільного характеру.

Крім того,  оновлено офіційний вебсайт Центру http://dozvil.kr-rada.gov.ua/. Успішно продовжено надання послуг з видачі відомостей з Державного земельного кадастру адміністраторами управління, підключеними до автоматизованої системи ДЗК.

Протягом 2019 року спеціалісти управління продовжили реалізацію повноважень зі складання протоколів про адміністративні правопорушення відповідно, а також приймали  документи з облаштування індивідуального опалення.

У ЦНАПі вели прийом представники Кропивницького відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Кіровоградській області, а також Кропивницького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області для консультування громадян з питань пенсійного законодавства та нарахування пенсій.

- У той же час, протягом 2019 року тривала реалізація проекту щодо будівництва та створення у Кропивницькому сучасного Центру надання адміністративних у форматі «Прозорий офіс», -  акцентувала увагу Альвіна Бондаренко. 

На виконання цих робіт управлінням використано кошти на суму 1, 978 мільйонів гривень, які були спрямовані на матеріально-технічне забезпечення роботи Центру та закупівлю обладнання.

У 2019 році активно виконувалися роботи з будівництва та створення Центру надання адміністративних у форматі “Прозорий офіс” у будівлі по вулиці                   Архітектора Паученка, 41/26.

- Упродовж року тривали внутрішні будівельні роботи та монтаж вентильованого фасаду будівлі, - підкреслила посадовиця. -  Закінчено облицювальні роботи другого, третього та четвертого поверхів приміщення. Здійснено роботи з облаштування серверної кімнати, встановлено пожежну сигналізацію, систему пожежогасіння, систему кондиціювання. Завершено монтаж ліфтових шахт. Завершено роботи з облаштування комунікацій у підвальній частині приміщення. Завершується внутрішнє оздоблення першого поверху. Триває благоустрій території перед входом до будівлі.

Відкриття сучасного ЦНАПу у Кропивницькому дозволить розширити спектр надання адміністративних послуг, зазначив директор департаменту адміністративних послуг Сергій Коваленко. Їх кількість зросте до 300 і перемовини з керівниками державних виконавчих органів, які можуть долучитися до роботи Центру, продовжуються. Там працюватимуть також представники управлінь соціального захисту населення районних у місті рад, Пенсійного фонду, органів МВС, Міграційної служби тощо. Орієнтовним часом початку роботи «Прозорого офісу» Сергій Коваленко назвав кінець другого кварталу поточного року.

За інформацією першого заступника директора департаменту адміністративних послуг Антона Шевченка, у межах виконання проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення України» завершено постачання від Міністерства соціальної політики України комп'ютерного обладнання і меблів для облаштування нового Центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс” на загальну суму 10, 310 мільйонів гривень.

Велика увага в Управлінні приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів щодо надання адміністративних послуг.

Управлінням постійно ведеться робота щодо підвищення якості обслуговування відвідувачів Центру. Також проводиться громадський моніторинг надання адміністративних послуг з метою вивчення реального стану надання адміністративних послуг в Центрі.  Відвідувачі ЦНАП після обслуговування оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який залишають на вибір в одній зі скриньок: ”Задоволені якістю обслуговування”, “Не задоволені якістю обслуговування”.

- Протягом 2019 року якість надання адміністративних послуг оцінили 20422 відвідувачів. Позитивно оцінили якість надання послуг 99,76% респондентів, - підкреслила Альвіна Бондаренко.

Крім того, відвідувачі Центру мають можливість оцінити якість обслуговування та якість надання адміністративних послуг на офіційному вебсайті Центру (http://dozvil.kr-rada.gov.ua/) за допомогою сервісу “Опитування щодо якості послуг”.

Таким чином, управління у 2019 році постійно працювало над удосконаленням своєї роботи, організацією оперативного надання адміністративних послуг, підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень у Центрі. Важливий аспект роботи — заходи спрямовані на   налагодження роботи Центру надання адміністративних послуг у форматі “Прозорий офіс”.

Усі новини