Пенсійний фонд інформує кропивничан про порядок отримання страхових виплат
У разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання застраховані особи, які перебувають в трудових відносинах, мають право на отримання страхових виплат. На підставі проведеного розслідування страховими експертами з охорони праці складаються акти за формами Н-1 або П-4 відповідно.
Куди та хто може звернутись для подання документів розповіла начальниця управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг головного управління Пенсійного фонду України в області Антоніна Торшина.
- Застрахована особа може звернутись особисто або через уповноваженого представника до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління ПФУ в області. Також подати документи можна дистанційно – через вебпортал електронних послуг фонду portal.pfu.gov.ua, - зазначила посадовиця.
Перелік документів, необхідних для отримання страхових виплат:
- паспорт громадянина України;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- трудова книжка;
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- акт розслідування нещасного випадку на виробництві або акт професійного захворювання за встановленими формами;
- підтвердження встановлення інвалідності та ступеня втрати професійної працездатності (висновок МСЕК).