Отримуєте державні виплати? Повідомляйте про зміни персональних даних вчасно!

Четвер, 26 грудня 2024 10:02

Отримуєте державні виплати? Повідомляйте про зміни персональних даних вчасно!

Особи, які отримують державні виплати, зобов’язані повідомляти Пенсійний фонд України (ПФУ) про будь-які зміни персональних даних, що можуть вплинути на право отримання цих виплат. Це стосується як самих заявників, так і членів їх сімей, включно з неповнолітніми дітьми.

Про які зміни потрібно повідомляти?

До змін, про які необхідно інформувати ПФУ протягом 30 календарних днів, належать:

  • зміна прізвища, імені чи по батькові;

  • отримання нового паспорта, зокрема дитиною, яка досягла 14-річного віку;

  • отримання чи відмова від реєстраційного номеру облікової картки платника податків;

  • оформлення пільгового посвідчення на нове прізвище (після одруження чи розлучення);

  • отримання дублікатів документів, які потребують оновлення у Реєстрі осіб, що мають право на пільги.

Як ПФУ перевіряє дані?

Пенсійний фонд України проводить перевірку персональних даних через електронний обмін з:

  • Державною податковою службою;

  • Державним реєстром речових прав на нерухоме майно;

  • Державним реєстром актів цивільного стану громадян.

Проте, трапляються випадки, коли інформація виявляється невідповідною через відсутність оновлених даних.

Як подати заяву на коригування?

Внести зміни до Реєстру осіб, що мають право на пільги, можна:

  1. Особисто:

    • у сервісному центрі Пенсійного фонду України;

    • через уповноважених посадових осіб органів місцевого самоврядування;

    • у Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

  2. Дистанційно:

    • поштою на адресу ПФУ;

    • через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;

    • у мобільному застосунку «Пенсійний фонд»;

    • через портал «Дія».

Вчасне інформування про зміни гарантує безперервне нарахування виплат та уникнення помилок у персональних даних.

Усі новини