Освіта у Кропивницькому – завжди в пріоритеті: фінансування галузі у 2021 році склало 1,2 мільярда гривень
Галузь освіти Кропивницького завжди залишається однією з пріоритетних в діяльності міської ради. Про це наочно свідчить фінансова складова її розвитку, яка щороку зростає: освітній простір, домінує як видатками, так і за увагою.
Сьогодні, 08 лютого, начальниця управління освіти Кропивницької міської ради Лариса Костенко звітувала перед громадою за результатами виконання бюджетних програм 2021 року.
В освіті Кропивницького розроблено 26 бюджетних програм. Фінансування галузі склало 1,20 мільярда гривень. Управління освіти і Кропивницька міська рада залучали різні субвенції для фінансування галузі, - повідомила Лариса Костенко.
Торік в освітній галузі обласного центру вдалось реалізувати низку амбітних проєктів:
- У Кропивницькому запрацював перший в місті Міжшкільний ресурсний центр, наповнений найсучаснішим обладнанням;
- Створено мобільний додаток «Освітній навігатор» - реєстрація дітей у садочки, школи, профільні класи та гуртки, повна інформація про харчування в садочках і школах Кропивницького;
- Впроваджено програмний продукт ESCO «Osvita smart teplo» - оперативне реагування та управління індивідуальними тепловими пунктами;
- В ДНЗ № 71 "Катеринка" встановлено електрокотли.
Також в рамках проекту «Нова Українська школа» для 36 закладів загальної середньої освіти було придбано 1860 комплектів одномісних шкільних парт, 96 двомісних шкільних парт, комп’ютерну техніку на загальну суму 1,416 мільйона гривень, а це 85 ноутбуків та 8 персональних комп’ютерів.
У 2021 році практику ремонту по п’ять шкільних спортзалів щороку перенесли на харчоблоки. Їх вже оновили в ДНЗ№2, НВО № 25, 4 та в Гірничій гімназії. На виконання цього проєкту чекають в ліцеї «Науковому» - найбільшому навчальному закладі міста., та в НВО № 35 та №23.
У майбутньому управління освіти планує продовжити оптимізацію мережі у відповідності освітніх потреб громади, підняти загальний середній рівень математичних компетентностей, продовжити діджиталізацію освітньої системи всіх рівнів, забезпечити професійний розвиток педагогічних працівників, розвивати матеріально-технічну базу закладів освіти, продовжити реалізацію освітянських проектів, завершити розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, відкрити другий МРЦ для трудового навчання.