Олександр Нікітенко: У «Прозорому офісі» із 365 послуг 29 є платними
Про це повідомив директор департаменту надання адміністративних послуг Кропивницької міської ради – координатор діяльності «Прозорого офісу» Олександр Нікітенко на апаратній міського голови Андрія Райковича під час розгляду питання про причини невиконання планових показників надходження коштів до бюджету Кропивницької міської територіальної громади за підсумками І-го кварталу та вжиті заходи щодо покращення стану справ протягом ІІ-го кварталу 2021 року.
- «Як ви знаєте, «Прозорий офіс» є найбільшим центром адмінпослуг в Кіровоградській області. У роботі Центру задіяно 14 виконавчих органів міської ради і 21 територіальний (місцевий) орган виконавчої влади. В офісі надається 365 послуг адміністративного, реєстраційного, соціального і пенсійного характеру.
Із загального переліку послуг лише 29 послуг є платними. Це послуги реєстрації місця проживання, окремі реєстраційні дії у сфері ФОП та юросіб, реєстрація майнових прав та видача дозвільних документів, видача паспортних документів. Соціальні та пенсійні послуги, а також більшість адміністративних послуг надаються безкоштовно», - сказав Олександр Нікітенко.
За його словами аналіз надходжень до бюджету плати за адміністративні послуги у цьому бюджетному році неможливий без озвучення минулорічних показників. У 2020 році план по надходженнях за надання адміністративних послуг складав 18 млн 547 тис. 550 грн, фактично надійшло 11 млн 755 тис. 913 грн, що склало 63,3% від запланованого. Найбільше було недоотримано «Плати за надання інших адміністративних послуг», а саме – 6 млн 389 тис. 550 грн, а також за реєстрацію ФОП, юросіб – 532 тис 783 грн. Плата надходження за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а також плата за скорочення термінів у сфері державної реєстрації нерухомості, ФОП і юросіб виконано.
У контексті надходжень «Плати за надання інших адміністративних послуг», хочу наголосити, що по цій статті із 27 платних послуг (2020 рік), безпосередньо «Прозорий офіс» надає тільки 8, при цьому 3 у режимі фронт і бек-офісу; 5 у режимі фронт-офісу.
- Однак, не зважаючи на карантинні заходи, «Прозорий офіс» працював. Ми виробили нові методи співпраці із заявниками і надавали не тільки життєво необхідні а й інші послуги, у тому числі платні. Разом з тим, інші територіальні і виконавчі урядові органи, що надають платні послуги населенню Кропивницького, у 2020 році ввели жорсткі обмежувальні заходи, що не могло негативно відобразитися на кількості наданих платних послуг, і як наслідок надходжень до бюджету територіальної громади Кропивницького.
Підсумовуючи, директор департаменту наголосив, що головною причиною зменшень надходжень до міського бюджету він вбачає карантинні обмеження з березня і до кінця минулого року. Це значно зменшило кількість заявників, які бажали отримати платні послуги.