Нова українська школа: розвиток інклюзивного навчання у Кропивницькому
У віторок, 19 березня, у Кропивницькому на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 2», у рамках проекту «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID, відбувся практикум із застосування законодавства «Реформування освіти. Нова українська школа. Розвиток інклюзивного навчання».
До програми практикуму було включено доповідь начальника управління освіти міської ради Лариси Костенко, презентації з досвіду роботи керівників ІРЦ № 1, ІРЦ №2 та ІРЦ №3 Олени Дорошенко, Вікторії Готішан і Юрія Воронова.
Учасники практикуму мали можливість взяти участь у майстер-класах для педагогів: «Адаптація та модифікація освітнього середовища у закладах освіти міста», «Рух без обмежень – це радість життя», «Використання арт-терапевтичних методів у роботі з дітьми з особливими потребами».
Під час семінару керівники закладів загальної середньої освіти міста Кропивницького обговорили новації законодавства у сфері освіти та особливості надання освітніх послуг в умовах реформування, шляхи впровадження концепції Нової української школи та інклюзивної освіти, ознайомились із новими можливостями інклюзивно-ресурсного центру № 2 у Кропивницькому.
Проведений практикум ще раз переконав, що проект «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), який реалізує Асоціація міст України за підтримки USAID, сприяє в умовах реформування освіти в Україні запровадженню децентралізації представниками місцевої влади, керівниками закладів освіти та допомагає продуктивно працювати за нових реалій.