Найчастіше за допомогою до міської влади у Кропивницькому звертаються для вирішення питань у сфері ЖКГ та землеустрою
Стан розгляду звернень громадян, що надійшли під час особистих прийомів громадян у міській раді Кропивницького протягом січня-вересня 2017 року став одним з головних питань наради міського голови з керівниками виконавчих органів сьогодні, 02 жовтня.
- Важливу роль у посиленні довіри до влади відіграє особисте спілкування представників влади з громадянам, - відзначила у своєму виступі начальник відділу звернень громадян Оксана Пономарьова. - За січень-вересень 2017 року у міській раді було проведено 53 прийоми з особистих питань, де побували 395 кропивничан, що порушили 288 питань. Для порівняння: у відповідному періоді минулого року на прийомах зареєстровано 458 питань.
Безпосередньо до міського голови мешканці міста звернулися за допомогою у розгляді 94 питань. Найчастіше порушувалися питання у сфері житлово-комунального господарства (27) та землекористування (26). Інші стосувалися освіти (7), транспорту (5), торгівлі (5), житла (4), порушень правил будівництва (4), актуальних інших питань життєдіяльності міста (16).
На додатковому контролі сьогодні перебувають шість питань із порушених, а саме:
- усунення недоліків після ремонту будинку по вул. Металургів;
- загородження проїзду між будинками 6 та 8 по вулиці О.Ольжича;
- приватизації земельних ділянок, виділення земельних ділянок під будівництво;
- вирішення питання проїжджої частини, яка перекрита по проїзду Петровського;
- ремонт прибудинкової території по пров. Фортечному.
Секретарем міської ради Андрієм Табаловим на прийомах з особистих питань розглянуто 54 звернення, заступниками міського голови Олександром Мосіним - 107 звернень, Олександром Грабенком – 30, Наталією Дзюбою – 2.
Графіки особистих прийомів посадовців розміщені на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернету та у приміщеннях в доступному для вільного ознайомлення місці, відзначила Оксана Пономарьова.
Крім того, міський голова запровадив проведення зустрічей з мешканцями у мікрорайонах міста. На таких зустрічах обов’язково присутні керівники виконавчих органів міської ради.
- Також хочу зазначити, ще мають місце випадки, коли причиною надходження повторного звернення громадянина для запису на особистий прийом є неякісне виконання доручення, - акцентувала увагу Оксана Пономарьова. – Це, у свою чергу, викликає у людей обурення і змушує їх ще раз звертатися до міської влади.
Єдиною рекомендацією у таких випадках є посилення контролю за наданням обґрунтованих відповідей, які надійшли через особистий прийом та приділення особливої уваги зверненням, що перебувають на додатковому контролі до остаточного вирішення, наголосила начальник відділу.