На «Гарячу лінію» міського голови у Кропивницькому найбільше дзвінків надходить з питань житлово-комунального господарства
“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому залишається важливим механізмом комунікації мешканців обласного центру з владою. Завдяки ій мешканці міста мають змогу отримати оперативну відповідь на свої питання чи повідомити про власну проблему.
Із січня по вересень 2018 року на Гарячу лінію міського голови» надійшло 4778 звернень від жителів міста. Про це повідомив помічник міського голови Андрій Лейбенко під час апаратної наради.
За його інформацією, загалом позитивно вирішено 2304 питання, що становить 48% від всіх звернень. Крім того, мешканцям міста надали роз’яснення на 2284 звернення - 48% звернень та взяли до відома 31 звернення - 1%. На даний момент, повідомив Андрій Лейбенко, знаходяться у роботі ще 159 звернень: це складає 3% від загальної кількості запитань.
- Найбільш актуальними питаннями, з якими зверталися заявники по вересень 2018 року стали питання житлового-комунального господарства - 20% звернень, питання транспорту та зв’язку та інші питання — 21%. На 19% звернень заявники отримали роз’яснення від операторів гарячої лінії, - відзначив у своєму виступі Андрій Лейбенко.
Зі звернень в галузі житлово-комунального господарства позитивно вирішено 53% запитань, дано роз’яснення на 44% звернень. Кропивничани у розмові з операторами «Гарячої лінії» найчастіше порушували питання організації водопостачання та водовідведення, ремонту доріг, тротуарів та прибудинкових територій, обрізки дерев, ліквідації сміттєзвалищ, безпритульних тварини, зовнішнього освітлення.
У галузі транспорту та зв’язку 43% питань вирішено позитивно, у 53% - заявникам надано обґрунтоване роз’яснення їхні запитання. Найбільш важливими для жителів міста стали питання роботи пасажирського транспорту, радіо, телемережі, інтернету, стаціонарних телефонів.
У вересні поточного року міський голова Андрій Райкович ініціював розробку програми із закупівлі за кошти міського бюджету Т2 - тюнерів цифрового телебачення для потреб одиноких літніх людей, що не в змозі самостійно їх придбати.
Протягом місяця оператори «Гарячої лінії» прийняли 250 звернень від містян про допомогу з отримання безкоштовних приставок цифрового телебачення.