Міська влада Кропивницького взяла під пильний контроль дотримання норм законодавства у сфері праці

Вівторок, 12 березня 2019 16:58

У міській раді Кропивницького триває звітна сесія за результатами виконання бюджетних програм у 2018 році. Сьогодні, 12 березня, публічно звітувала керуючий справами міської ради Кропивницького Альвіна Бондаренко та керівники виконавчих органів, підпорядкованих їй за функціональним розподілом повноважень.

За інформацією Альвіни Бондаренко, у 2018 році до управління адміністративних послуг звернулося 88 279 громадян та було прийнято 54 466 письмових заяв з питань отримання адміністративних послуг, у тому числі з питань видачі документів дозвільного характеру.

- Управлінням створено всі умови для своєчасного та якісного обслуговування суб'єктів звернення у ЦНАП, зокрема розширено час роботи Центру, налагоджено прийом суб'єктів звернення адміністраторами управління в суботу з 8.00 до 15.00, - відзначила Альвіна Бондаренко. - За підсумками роботи у 2018 році в ЦНАПі зареєстровано 54466 звернень та надано 88279 консультацій. Протягом року якість надання адміністративних послуг оцінило 14395 відвідувачів. Задоволені якістю надання послуг 99,87 % респондентів.

Станом на 01 січня 2019 року в Центрі надання адміністративних послуг міста Кропивницького громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 156 адміністративних послуг, що на 9 послуг (або 6 %) більше, ніж у 2017 році.

За інформацією керуючого справами, станом на 31 грудня 2018 року на квартирному обліку за місцем проживання при виконавчому комітеті міської ради Кропивницького перебувають 3109 сім'ї та осіб, які потребують поліпшення житлових умов. У загальній черзі перебуває 2618 сімей (у тому числі у першочерговій черзі 984 сімей). У позачерговій - 491 сім'я. Перша сім'я перебуває на обліку з 1979 року.

Торік було проведено 23 засідання громадської комісії з житлових питань, на яких розглянуто 227 житлових питань громадян: на квартирний облік взято 89 сімей, знято з квартирного обліку 37 сімей. Громадянам міста, які тривалий час перебували на квартирному обліку у першочерговій та позачергових чергах надано 2 упорядковані квартири, 2 не упорядковані квартири та 1 кімната у гуртожитку.

Як повідомила Альвіна Бондаренко, відділом реєстрації місця проживання особи міської ради протягом 2018 року з питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи було прийнято 27 339 осіб, видано 24 566 довідок про реєстрацію місця проживання особи та надано відповіді на 5924 звернення.

Щодо роботи відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, то, відповідно до делегованих повноважень, передбачених законодавством, відділом зареєстровано 6659 заяв, а саме:

  • щодо реєстрації права власності - 2927 заяв;
  • щодо реєстрації права власності, похідних від права власності - 889 заяв;
  • щодо реєстрації обтяжень - 453 заяви;
  • про надання інформації - 1718 заяв;
  • про внесення змін - 446 заяв;
  • заяв про скасування - 34 заяви;
  • заява власника про заборону вчинення реєстраційних дій - 192 заяви.

У звітний період за державну реєстрацію речових прав та їх обтяжень до міського бюджету було сплачено адміністративного збору на суму 627,8 тис. гривень.

Керуючий справами також повідомила, що у 2018 році головними спеціалістами-державними реєстраторами відділу державної реєстрації юридичних осіб та ФОП здійснено державну реєстрацію суб’єктів господарювання у кількості :

  • щодо юридичних осіб 12 688 реєстраційних дій, зокрема, зареєстровано 459 новоутворених юридичних осіб, припинено –225;
  • щодо фізичних осіб-підприємців – 8 110 реєстраційних дій, з них зареєстровано – 1686 фізичних осіб-підприємців, припинено - 1191.
  • Всього за рік було здійснено понад 19 798 реєстраційних дій, видано понад 1097 витягів з Єдиного державного реєстру, виконано 62 судові рішення. Надано понад 20 тисяч консультацій, - поінформувала Альвіна Бондаренко. - За надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців до міського бюджету було сплачено понад 850 тисяч гривень.

Альвіна Бондаренко відзначила, що посадові особи відділу з питань праці торік здійснили 186 виїздів до суб’єктів підприємницької діяльності з метою інформування їх та працівників про найбільш ефективні способи дотримання законодавства про працю. За результатами роз’яснювальної роботи легалізовано 73 особи.

Відповідно до ст. 214 Кримінально процесуального кодексу України до правоохоронних органів направлено матеріали по 2 роботодавцях, у діях яких вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 172, 173 Кримінального кодексу України.

Станом на 31 грудня 2018 року сума штрафних санкцій, які накладено на посадових осіб, за порушення трудового законодавства та законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування складає 111 690 грн.

Усі новини