«Майбутнє за молоддю!»: у Кропивницькому стартує другий фестиваль соціальної реклами

Вівторок, 28 січня 2020 16:36

У Кропивницькому стартує другий фестиваль соціальної реклами «Майбутнє за молоддю». Про умови перебігу творчих змагань юних майстрів виготовлення рекламної продукції йшлося під час прес-конференції у міській раді сьогодні, 28 січня.

У прес-конференції взяли участь Лариса Костенко – кандидат педагогічних наук, начальниця управління освіти міської ради  Кропивницького, Олег Семенюк – доктор філологічних наук, професор,  ректор Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені В. Винниченка та Олександр Рацул – доктор педагогiчних наук, професор, завiдувач кафедри соцiальної роботи, соцiальної педагогiки та психологiї.

- Цьогоріч, - відзначила Лариса Костенко, - організаторами фестивалю стали кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та психології, факультету педагогіки та психології, ЦДПУ ім. В. Винниченка, благодійна організація «Освітній благодійний фонд «Майбутнє за молоддю»», рекламне агентство «РІКМЕДІА» та управління освіти міської ради міста Кропивницького. Фестиваль соціальної реклами дає можливість молодим людям реалізувати важливі проекти для суспільства, і зокрема, нашого міста.

Минулого року, зокрема, сильними фестивальними продуктами стали  короткосерійний фільм «Екомен», використання соцмереж для пошуку домівок покинутим цуценятам тощо. Кожна конкурсна робота містила в собі заклик допомоги слабшим, відзначала важливість дотримання людських цінностей, порушувала актуальні сьогодні  проблеми  забруднення навколишнього середовища.

- Ми побачили потребу у продовженні цього Фестивалю і сьогодні через засоби масової інформації звертаємося до молодих людей скористатися можливістю і взяти участь в цьогорічному проєкті, - наголосила  Лариса Костенко.

Фестиваль проводитиметься серед учнівської та студентської молоді Кропивницького з метою формування загальнолюдських цінностей шляхом творчого підходу до створення соціальної реклами, підвищення рівня соціальної реклами у регіоні та створення нового погляду на проблеми соціальної реклами саме з точки зору молоді. Важливою складовою фестивалю стане пропаганда активної участі творчої молоді у формуванні позитивного іміджу регіону та популяризації спеціальності «соціальна робота».

За інформацією Олександра Рацула, фестиваль проходитиме у чотири етапи: реєстрація учасників триватиме до 29 лютого 2020 року включно, обрання тематики соціальної реклами та підготовка проєктів соціальної реклами у номінаціях відео, Інтернет, друкована та зовнішня реклама відбуватиметься із 01 березня - по 05 квітня, а вже експертна оцінка фестивальних робіт розпочнеться  06 квітня і завершиться 14 квітня поточного року.

Урочистості та підведення підсумків 2-го міського фестивалю соціальної реклами «Майбутнє за молоддю» з презентацією робіт, врученням сертифікатів та нагородженням учасників відбудеться  17 квітня 2020 року.

Для участі у фестиваль його учасникам пропонується обрати для себе тематику конкурсних робіт. Це може бути:

  • активне дозвілля;
  • безпека на дорозі;
  • важливість знань:
  • волонтерство;
  • доброчесність:
  • захист тварин;
  • збереження довкілля;
  • наше місто – місто мрії;
  • проблеми дітей та молоді.

- Для нас надзвичайно важливим є сам процес, в який будуть залучені студенти та викладачі університету, - підкреслив Олег Семенюк. -  Перший фестиваль показав високу активність та зацікавленість у учасників. Ми з позитивом ставимося до таких ініціатив та із задоволенням надаємо свої майданчики для реалізації проекту.

Для участі у фестивалі  потрібно зареєструватися за наступним посиланням:

https://docs.google.com/forms/u/2/d/1GOcH-kB5hxZJAUjvyXVYJWBEN5FbGroZCklc5NZBITA/edit

У рамках Фестивалю заплановано також проведення благодійної акцiї "Золоте сердечко", кошти від якої підуть на допомогу дітям з інвалідністю.

Усі новини