Кропивницький ЦНАП на шляху реформ: адміністративні послуги стають доступнішими для містян
У Кропивницькому зроблено черговий важливий крок до відмови від паперового листування між Центром надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» та установами і організаціями обласного центру.
Міський голова Андрій Райкович підписав меморандум про співпрацю між Кропивницькою міською радою, відділенням нотаріальної палати України в Кіровоградській області та Південно-Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції, із центром у Дніпрі.
Підписаний меморандум передбачає підключення нотаріусів Кіровоградської області до інформаційної системи реєстру жителів Кропивницької територіальної громади. Після підключення вони автоматично отримуватимуть витяги із реєстру територіальної громади, а відтак це пришвидшить надання мешканцям Кропивницького нотаріальних послуг.
Як зазначив директор департаменту надання адміністративних послуг міської ради – керівник «Прозорого офісу» Олександр Нікітенко, умовами меморандуму передбачено, що строк надання адміністративної послуги з моменту запиту нотаріусом до реєстру становить 5 робочих днів. Надання витягу із реєстру буде платною послугою і становитиме 0,025% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Плата за користування інформацією із реєстру територіальної громади надходитиме в місцевий бюджет.
- Наразі ми очікуємо список нотаріусів, яким буде надано доступ до Реєстру. Співпрацю у цьому напрямку ми плануємо розвивати і з іншими установами та організаціями, що надають послуги нашим містянам, - підсумував Олександр Нікітенко.