Кропивничан, що звернулися на “гарячу лінію” міського голови найбільше турбують питання роботи житлово-комунальної галузі і громадського транспорту
Стан розгляду звернень громадян до міського голови, які надійшли на “гарячу лінію” протягом січня - березня 2017 року став головним питанням апаратної наради сьогодні, 03 квітня.
За інформацією помічника міського голови Андрія Лейбенка, у період із березня 2016 року по березень 2017 року на “гарячу лінію” надійшло 7719 звернень від мешканців міста, з яких позитивно вдалося вирішити 3355, надано роз’яснення по суті на 4173 звернення та взято до відома - 78.
- На всі звернення, що надходять від кропивничан, виконавці відповідних підрозділів жителям надають усну відповідь в телефонному режимі або надсилають відповідь у письмовому вигляді, - відзначив Андрій Лейбенко. - Після того, як виконавці надають копію відповіді на “гарячу лінію” міського голови, оператори телефонують заявнику і підтверджують факт виконання звернення.
За січень - березень 2017 року на гарячу лінію надійшло 1684 звернення від жителів міста, з яких: вирішено позитивно – 819 питань; дано роз’яснення по суті питання на 744 звернень; взято до відома – 8 звернень; знаходяться у роботі – 113 звернень.
У поточному році заявники наячастіше порушували перед міською владою питання у сфері житлово-комунального господарства – 681 звернення (40 % в загальній кількості звернень), транспорту та зв’язку – 202 звернень (складає 12 %), інші – 801 звернень (складає 48 %).
Аналіз звернень громадян з вирішення проблем житлово-комунального господарства засвідчив, що із 681 заяви, що надійшли на “гарячу лінію”, вирішено позитивно – 35 % (239 звернень), дано роз’яснення – 60 % (405 звернень), знаходяться на контролі – 16 % (74 звернення).
Найбільш поширеними питаннями у сфері ЖКГ залишаються:
- ремонт доріг,тротуарів та при будинкових територій – 77 звернень;
- теплопостачання – 56 звернень;
- безпритульні тварини – 83 звернення;
- ліквідація сміттєзвалищ – 62 звернення;
- водопостачання та водовідведення – 52 звернення;
- освітлення зовнішнє,прибудинкове – 39 звернень;
- обрізка дерев– 54 звернення
В галузі транспорту та зв’язку серед 202 звернень спеціалістами вирішено позитивно 35 %, заявникам надано обґрунтоване роз’яснення на 51 % питань.
Найбільше проблем, які мають бажання вирішити кропивничани є:
- робота пасажирського транспорту – 128 звернень;
- робота радіо, телемережі, інтернет – 20 звернень;
- робота стаціонарних телефонів – 29 звернень.
Андрій Лейбенко звернув увагу керівників виконавчих органів на якість надання відповідей заявникам, необхідність тримати на контролі виконання прохань, з якими звернулись на “гарячу лінію” міського голови заявники. Окреме доручення отримали спеціалісти управління розвитку транспорту та зв’язку: провести роботу з пасажиро-перевізниками щодо дотримання ними правил поведінки з пасажирами.