"Контент стратегія і ключові тренди на 2024 рік": у Кропивницькому Центрі підтримки підприємництва вчили відкриватися світу
Щоб бренд виділявся серед інших, йому потрібна грамотна контент-стратегія. Цілі бізнесу не варто сприймати в фінансовому еквіваленті, їх треба підсилювати власними сенсами!
Темою чергової розмови у Кропивницькому Центрі підтримки підприємництва стала "Контент стратегія і ключові тренди на 2024 рік". Інна Каташова як спікер завжди дає значно більше, ніж заявляє. Цього разу приємним сюрпризом від Інни стала безкоштовна консультація для однієї з учасниць.
Рекомендації від експертки:
- Відкривайтеся світу. Коли ви відкриваєтесь як експерт, людина не бачить людину, бажано розповідати про свої хобі, цінності саме цим ви притягуєте своїх людей;
- Визначте свій архетип. Кожен бренд має свою символіку та метафору, образи. Завдяки цьому вам вдасться створити невидимий зв'язок між брендом і споживачем;
- Візуальна система. Вести сторінку орієнтуючись на постійний візуал. Ваш символ має бути елементом вашого сторіс, посту. Якщо є брендовий колір використовуйте його, він може бути присутній в шрифтах, елементах та навіть фото.
- Якщо не знаєш про що постити, переходь у свій дірект, почитай про що питають в коментарях, використовуйте Google та YouTube – це допоможе зорієнтуватися.
Контент-план дозволяє налагодити регулярну публікацію максимально ефективних і цінних матеріалів, яких потребує ваша цільова аудиторія.
Етапи створення семантичного ядра/контент плану:
1.Мозковий штурм - прописати всі запити, за якими люди можуть шукати ваш бізнес.
2.Конкурентний аналіз - проводимо аналіз прямих і непрямих конкурентів різними мовами, щоб вивчити, який контент і формати викликають інтерес аудиторії.
У Google Trends виявити сезонні та зростальні тренди у вашому бізнесі - це і є майбутні рубрики!
KeyWordtool.io - у потрібному регіоні та з урахуванням української мови подивитись запити та питання, які шукають люди - це і є майбутні теми!
Також Інна Каташова представила 30 контент-трендів на 2024 рік.