Комунальні підприємства міської ради Кропивницького звітують за результатами своєї діяльності у 2017 році: ЖЕО №2
Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація № 2» створене 15 липня 2014 року, а метою його діяльності є здійснення виробничо-господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреб населення у житлово-комунальних послугах. На цьому наголосила начальник ЖЕО №2 Любов Марченко під час публічного звіту за результатами діяльності у 2017 році.
За інформацією керівника, станом на початок 2018 року на балансі підприємства перебувають 448 житлових будинків, у т.ч. 5 гуртожитків. В існуючому житловому фонді 37 багатоповерхівок обладнані 118 ліфтами, 275 житлових будинків мають централізоване опалення, на 14 будинках встановлені установки для подачі води на верхні поверхи.
Протягом минулого року 3 житлові будинки перейшли в управління ОСББ .
- Середньооблікова чисельність штатних працівників за 2017 рік складає 126 спеціалістів. – повідомила Любов Марченко. - Станом на 01.01.2017 р. в КП «ЖЕО №2» працевлаштовано 127 громадян, з них 21 особа складає адміністративно - управлінський підрозділ – це 16,5% від загальної кількості працюючих. Кількість працівників робітничих професій становить 83,5 % - 106 осіб.
Підприємство надає послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, вартість яких встановлена по кожному житловому будинку окремо. В структурі тарифу з утримання будинків та прибудинкових територій найбільша питома вага вартості послуг складає послуга з вивезення побутових відходів – 15,6% від загальної вартості.
Інші послуги в структурі тарифу виглядають наступним чином: прибирання сходових кліток – 0,3%; прибирання прибудинкової території - 15,6%; технічне обслуговування ліфтів - 2,7%; енергопостачання для ліфтів – 1%; технічне обслуговування внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації та централізованого опалення – 7,6%; технічне обслуговування внутрішньобудинкових електричних мереж та електрообладнання – 3,6 %; дератизація – 0,7%; обслуговування димовентиляційних каналів – 2,1%; поточний ремонт конструктивних елементів та інженерних мереж будинків – 29,5%; освітлення місць загального користування – 9,4 %; прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території протиожеледними сумішами – 10,8 % від загальної вартості послуг.
За результатами господарської діяльності у 2017 році ЖЕО №2 отримано кошти від реалізації робіт та послуг на суму 17,5 мільйонів гривень, а саме:
- дохід від реалізації послуг населенню з утримання будинків та прибудинкових територій – 12,406 млн. грн.;
- дохід від одержаних пільг, субсидій – 4,424 млн. грн.;
- дохід від реалізації послуг іншим споживачам із сумісного утримання будинків та прибудинкових територій – 477,3 тис.грн;
- інші доходи – 192,4 тис.грн.
Структура видатків підприємства за 2017 рік у сумі 13,576 мільйонів гривень має наступний вигляд:
- заробітна плата – 4426,5 тис. грн (32,6 % від загальних витрат),
- електропостачання – 2975,1 тис.грн (21,9 % від загальних витрат),
- обслуговування ДВК – 450,1 тис.грн (3,3% від загальних витрат),
- дератизація – 140,1 тис.грн (1% від загальних витрат),
- обслуговування ліфтів – 1386,6 тис.грн (10,2% від загальних витрат),
- вивезення побутових відходів – 2482,8 тис.грн (18,3 % від загальних витрат),
- комунальні послуги, зв'язок - 109,3 тис.грн (0,8 % від загальних витрат),
- розрахунково-касове обслуговування – 270,8 тис.грн (2% від загальних витрат),
- обслуговування та ремонт комп’ютерної та оргтехніки – 15,6 тис.грн (01%),
- господарські та інформаційні витрати – 93,7 тис.грн (0,7% від загальних витрат),
- матеріали – 837,1 тис.грн (6,3% від загальних витрат),
- паливно-мастильні матеріали – 194,1 тис.грн (1,4% від загальних витрат),
- штрафи, пені, судові витрати – 27,1 тис.грн (0,2% від загальних витрат),
- транспортні послуги – 167,2 тис.грн (1,2% від загальних витрат).
До бюджету підприємством сплачено податків на суму 3,867 мільйонів гривень.
Заборгованість по виплаті заробітної плати та сплаті податків на підприємстві відсутня.
Заборгованість населення по оплаті за надані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій становить 1,8 мільйона гривень, по відшкодуванню коштів за надані пільги та субсидії населенню – 955 тисяч гривень, від інших дебіторів – 198 тис. грн.
Відповідно до заходів по підготовці житлового фонду до експлуатації в осінньо-зимовий період 2017-2018 рр. спеціалістами ЖЕО №2 виконано ремонт покрівель в 62 житлових будинках площею 1970 м2, що складає 90 % від запланованого обсягу, ремонт під’їздів в 11 будинках, ремонт 42-ох оголовків ДВК в 9 житлових будинках, що становить 105 % від запланованого обсягу, ремонт 216 метрів зовнішніх та внутрішніх водостічних труб, замінено розбите віконне скло в 38 житлових будинках, пофарбовано будинкові газопроводи в 23 житлових будинках площею 1790 м2, що складає 120 % від запланованого обсягу.
У 123 житлових будинках виконано ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, замінено 656 пм труб, 12 засувок різного діаметру, 52 крани, що складає 113% від запланованого обсягу.
Системи централізованого теплопостачання відремонтовано в 114 житлових будинках: замінено 592 пм труб, замінено 58 засувок різного діаметру, 263 крани (102% від запланованого обсягу). Відремонтовано в 25 житлових будинках 26 електрощитових, в 6 будинках замінено інженерні вводи.
Минулого року також виконано роботи по очищенню 16 технічних поверхів та 122 козирків на входах у житлові будинки. Підприємство постійно проводило вивезення негабаритних відходів, роботи з покосу трави та бур'янів: вивезено 1220 м3 опалого листя в осінній період. Для посипання прибудинкових територій в зимовий період заготовлено 140 т протиожеледної суміші.
Протягом 2017 року було вручено 9751 попередження боржникам про необхідність погашення заборгованості з утримання будинків та прибудинкових територій. Було укладено 46 договорів з власниками квартир на реструктуризацію боргів з утримання будинків та прибудинкових територій, що майже вдвічі більше, ніж у 2016 році на суму 84,1 тисяч гривень.
Сума внесених платежів із погашення реструктуризованої заборгованості у 2017 році склала 56,1 тис.грн. Робота з боржниками щодо зменшення дебіторської заборгованості на підприємстві проводиться постійно.