Комунальні підприємства міської ради Кропивницького звітують за результатами своєї діяльності у 2017 році: КП “Аварійно-диспетчерська служба”
Метою створення і діяльності комунального підприємства «Аварійно-диспетчерська служба» є невідкладне надання допомоги населенню міста при виникненні аварійних ситуацій у сфері житлово-комунального господарства міста шляхом організаційно-технічного поєднання людських ресурсів, програмно-технічних засобів і організаційно-методичних заходів та координації дій комунальних служб і інших аварійних та чергових служб, що забезпечують сталу життєдіяльність територіальної громади.
Як зазначив керівник підприємства Анатолій Крисенко, головними завданнями АДС є:
- усунення аварійних ситуацій у внутрішньо будинкових системах опалення, гарячого та холодного водопостачання і водовідведення, а також в мережах електропостачання;
- виконання робіт по заміні трубопроводів різного призначення в сантехнічних та інших мережах;
- надання різного роду послуг мешканцям державного, кооперативного та приватного житлового фонду, а також в будівлях та спорудах виробничо- технічного призначення;
- виконання в порядку диверсифікації інших робіт та надання послуг у сфері комунально-побутового обслуговування населення, підприємств, організацій та установ; здійснення транспортних та асенізаційних послуг.
Споживачами послуг підприємства є мешканці багатоповерхових будинків, що знаходяться на утриманні та експлуатації комунальних підприємств, мешканці житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, установ, підприємств та організацій, мешканці приватного сектору Кропивницького.
За словами Анатолія Крисенка, станом на 31 грудня 2017 року штатна чисельність працівників комунального підприємства – 67 осіб, із них керівники, спеціалісти та технічні службовці – 18 осіб та 49 робітників.
Для забезпечення цілодобового чергування на підприємстві створено 4 зміни. У складі кожної зміни:
- слюсар-сантехнік – 3 працівники,
- електрогазозварник – 2 працівники,
- електромонтер оперативно-виїзної бригади – 2 працівники,
- водій автотранспортних засобів – 2 працівники,
- оператори диспетчерської служби – 2 працівники.
- За 2017 рік підприємством надано 56 469 консультацій жителям обласного центру, виконано 7 423 заявки від мешканців будинків, що належать балансоутримувачам, - зазначив Анатолій Крисенко. - Порівняно з 2016 роком кількість заявок збільшилась на 621, а консультацій - на 957. Наведені дані свідчать про затребуваність послуг та робіт Комунального підприємства «Аварійно-диспетчерська служба» цілодобово.
У 2017 році підприємством виконано заявок: в системах холодного водопостачання - 1 260, в системах водовідведення - 2 616, в системах опалення виконано 1 037 заявок від мешканців будинків, що належать балансоутримувачам. У внутрішньо будинкових електромережах виконано 2 510 заявок.
Керівник комунального підприємства відзначив, що відповідно до рішень міської ради та її виконавчого комітету, встановлено 25 приладів обліку холодної води малозабезпеченим пільговим категоріям мешканцям міста на загальну суму 27,1 тис. грн.
Підприємство є неприбутковою організацією і фінансується із міського бюджету. На 2017 рік затверджено фінансування із міського бюджету в сумі 5 млн. 51 тис. грн. та заплановано отримання коштів від надання платних послуг підприємствам, установам, організаціям, фізичним особам в сумі 150 тис. грн. Фактично освоєно фінансування із міського бюджету – 4 млн. 989 тис. грн. Надано платних послуг на суму 239 тис. грн.
Станом на 01 січня 2018 року кредиторська заборгованість на підприємстві відсутня.
- Метою бюджетних програм підприємства на 2018-2021 роки залишається забезпечення належної безперебійної роботи об’єктів житлово-комунального господарства, оперативне вирішення питань безаварійної експлуатації житлового фонду і інженерних комунікацій цілодобово, проведення роз’яснювальної роботи щодо попередження аварійних ситуацій, - наголосив Анатолій Крисенко. - Для реалізації зазначеної мети у планах підприємства придбання обладнання для діагностики та прочистки каналізаційних труб «Посейдон», Крот-88, капітальний ремонт установки ОПТ-9195 на базі трактора МТЗ-80, придбання насосів для відкачування води та нечистот з підвальних приміщень житлових будинків. А також у заходах розвитку підприємства на 2018 рік заплановано придбання 5-ти камер зовнішнього відео спостереження з монітором та блоком управління, що також сприятиме вдосконаленню пропускної та охоронної системи та оптимізації трудових ресурсів.
Крім того керівник аварійно-диспетчерської служби додав, що у планах підприємства є придбання легкового автомобіля для оперативної доставки двох чергових електромонтерів та компактної валізи з інструментом за місцем ліквідування аварійної ситуації в електромережах будинків.