Комісія з упорядкування зовнішньої реклами у Кропивницькому перейшла з режиму онлайн до звичного формату роботи
Комісія з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території Кропивницького у травні повністю перейшла із формату онлайн до звичного режиму. Відповідне розпорядження видав голова комісії заступник міського голови Олександр Мосін.
Необхідність дистанційної роботи членів комісії була викликана спочатку санітарними антиковідними правилами, потім воєнним станом. На переконання Олександра Мосіна, повернення до роботи у стінах міської ради дозволить ефективніше організувати роботу комісії з наведення ладу у сфері рекламного господарства міста, оскільки її члени і підприємці отримали можливість вести професійний діалог, пояснювати свою позицію і відстоювати рішення.
За інформацією очільниці управління містобудування та архітектури Ірини Мартинової, перше засідання комісії у звичному режимі відбулося 14 квітня. Тоді було розглянуто вісім поточних питань та одне організаційне: погоджено розміщення реклами шести заявникам, одне питання відтерміноване у зв’язку з необхідністю його доопрацювання; рішення, а рішення щодо розміщення виносного рекламного щита на розі вулиць Комарова та Соборної не підтримане.
Загалом комісія вже провела п’ять засідань у міській раді, під час яких опрацювала проєкт рішення виконавчого комітету Кропивницької міської ради «Про затвердження Порядку розміщення малих архітектурних форм (вивісок, табличок) на фасадах будівель, споруд у місті Кропивницькому».
У подальшому засідання комісії планується проводити у Кропивницькій міській раді щоп’ятниці о 13.00