Хроніка поступу освіти: у Кропивницькому капітально відремонтовано двадцять шкільних спортивних залів
Школи Кропивницького активно готуються до початку нового навчального року, адже цьогоріч за парти сядуть близько трьох тисяч першокласників. Міська влада обласного центру робить усе належне, щоб наука була цікавою для школярів, а навчання проходило в комфортних умовах.
Від 2015-го року в закладах освіти міста послідовно розпочали капітальні ремонти шкільних спортивних залів. Про це сьогодні, 06 серпня розповіла начальник управління освіти міської ради Кропивницького Лариса Костенко. Відновлювати по 5 шкільних приміщень для занять спортом Андрій Райкович пообіцяв, ще коли був кандидатом на посаду міського голови. Відтоді програма планомірно втілюється в життя. На сьогодні мережа шкіл міста отримала вже 20 відновлених спортзалів, займатись спортом у яких зручно, безпечно та приємно. Крім того, одночасно здійснюється заміна на новий і інвентаря для занять фізичною культурою, зауважила Лариса Костенко. Технічно переоснащується і решта шкільних приміщень.
- Ми продовжуємо модернізувати шкільні їдальні, - відзначила Лариса Костенко. – Виконуємо капітальні ремонти та проводимо заміну технічного обладнання для кухонь, їдалень та пралень. У шкільних санвузлах робимо повну заміну сантехнічного обладнання, щоб діткам було комфортно.
Для сорока закладів загальної середньої освіти продовжують закуповувати нові меблі та ремонтувати ті, що використовуються. Особлива увага приділяється парку шкільної комп’ютерної техніки, адже сьогодні вона - ключ до якісного навчання. Її відсутність, або застарілість гальмує впровадження новітніх стандартів для навчання та розвитку дітей в школі, переконана Лариса Костенко.
Одночасно, кропивницька освітянська галузь – лідер з впровадження енергосервісних договорів та теплосанації шкільних приміщень, яку вже виконали в науковому ліцеї, ДНЗ №№ 15, 29, 52.
А ще в обласному центрі запрацювали два сучасних інклюзивних центри, оснащених всім необхідним для надання психолого-педагогічних висновків та проведення корекційно - розвиткових занять. Вони допомогли витягти дітей з домашнього замкнутого простору, а їхнім батькам дозволили трішечки по-іншому подивитися на проблему. Бо основна мета ІРЦ – це забезпечення однакових можливостей на здобуття дошкільної та середньої освіти усім дітям.