До Кропивницької міської ради протягом 2020 року надійшло 13800 звернень громадян
Про це сьогодні, 09 березня, повідомила начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Оксана Пономарьова під час публічного звіту за результатами діяльності у 2020 році.
Виконавчими органами Кропивницької міської ради оперативно, своєчасно та якісно розглядаються звернення громадян, які надходять через Кіровоградський обласний регіональний контактний центр та телефонну урядову “гарячу лінію”. Так, протягом 2020 року надійшло 4098 таких звернень.
- За результатами роботи у 2020 році, позитивно вирішено 5207 звернень громадян. По 7840 зверненнях надані вмотивовані роз’яснення працівниками виконавчих органів. Згідно з чинним законодавством, на 677 звернень підготовлено листи-відмови. Ще 76 звернень знаходяться на контролі, як такі, що потребують додаткового часу для їх вирішення,- зауважила Оксана Пономарьова, - Особлива увага приділяється розгляду повторних звернень. За 2020 рік їх було 93.
Колективні звернення від громадян найчастіше надходили з питань благоустрою прибудинкових територій, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення, перевірки відповідності законодавству проведення будівельних робіт, переведення учнів та студентів на дистанційне навчання під час запровадженого карантину.
За інформацією начальника відділу, за характером питань, порушених громадянами у своїх зверненнях пріоритетне місце займають питання житлово-комунального господарства — 4147 звернень. З них 1414 вирішено. Питання стосувалися експлуатації та ремонту житлових будинків, відновлення роботи ліфтів, благоустрою і ремонту доріг та прибудинкових територій, тепло-, водо-, газо- та електропостачання. Важливими для мешканців є питання соціального захисту. Це - 4122 звернень, 2437 з них вирішено. Питання стосувалися виплати матеріальної допомоги членам сімей військовослужбовців, малозахищеним верствам населення, на подолання наслідків стихійного лиха. Громадяни часто звертаються з приводу житлової політики, транспорту та зв’язку, охорони здоров’я та питання, що стосуються освіти, культури, туризму, сім’ї та молоді, архітектури та будівництва, земельних відносин, інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації та інших питань.
Починаючи з березня 2016 року у Кропивницькій міській раді діє єдина система електронних петицій. У 2020 році зареєстровано 95 електронних петицій.
Всі петиції, які набрали необхідну кількість підписів, розглянуті постійними комісіями Кропивницької міської ради. Вісім петицій підтримано. Петиції, які не набрали необхідної кількості голосів, розглянуті виконавчими органами Кропивницької міської ради, як електронні звернення.
За тематикою електронні петиції, що були зареєстровані та підтримані, стосувалася упорядкування в’їзду до міста Кропивницького, будівництва та відновлення малої кільцевої дороги та з'єднання її з вулицею Жадова, зміни маршруту з Балашівки через вулицю Волкова, фінансування з міського бюджету притулку ветеринарно-реабілітаційного центру громадської організації захисту тварин "БІМ", будівництва Льодової Арени, заміни умов для перевізних компаній, виконання капітального ремонту ЗОШ №14, визнання вуличних котів частиною екосистеми міста, заборона руху зерновозів вулицями міста.
Затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом Кропивницької міської ради. Він оприлюднений на інформаційних стендах та офіційній веб-сторінці. Протягом 2020 року щоденно працював сервісний центр муніципальних послуг «Гаряча лінія міського голови А.Райковича», до якого надійшло 286 звернень. Серед найпоширеніших питань: ремонт та відновлення дорожнього покриття доріг, у тому числі прибудинкових територій, ремонт покрівель та житлових будинків, забезпечення електро-, тепло- та водопостачанням, вжиття заходів до безпритульних тварин, кронування та видалення дерев, питання роботи громадського транспорту та пільгового перевезення, забезпечення фінансування аптек та лікарськими препаратами (інсуліном), роботи комунальних підприємств та інші.