Чат-боти в бізнесі: для підприємців Кропивницького тепер це просто
Повна автоматизація шляху клієнта можлива за допомогою чат-боту і багато компаній в цьому вже переконалися. В Кропивницькому Центрі підтримки підприємництва детально обговорювали і аналізували всі аспекти використання чат-ботів в бізнесі разом з розробницею чат-ботів Світланою Салій.
- З таким інструментом, як чат-бот, зручно тестувати гіпотези і масштабувати проєкти. Чат-бот - це про економію бюджету: він не вимагає платити йому зарплату. Це тестування гіпотез на холодній та теплій аудиторії, маркетинг у вигляді розсилання пропозицій та акцій, зручні комунікації з клієнтом 24/7: оперативне прийняття замовлення та швидке закриття угоди, - відзначила Світлана Салій.
Фахівчиня пояснила учасникам семінару алгоритм створення чат-бота:
Крок перший: заходимо у чат-бот https://t.me/BotFather (використовувати лише оригінальне посилання).
У «BotFather» натискаємо кнопку «newbot», обираємо ім’я боту, додаємо адресу, вона має бути унікальною і закінчуватися – нижнє підкреслення + слово бот.
Кнопка «Edit Bot» дає можливість вказати короткий анонс.
Кнопка «Edit Description» дає можливість додати зображення, щоб персоналізувати бота і написати більш розлогий опис, для чого створений цей чат-бот.
Другий крок: змусити бота спілкуватися з клієнтом, відповідати на його запитання.
Для цього потрібно повернутися в список ботів, там де було вітальне повідомлення, знайти токен бота, скопіювати і йти в «SendPulse» https://sendpulse.ua/.
Наступні дії: натискаємо підключити канал → обираємо телеграм → водимо токен → підключити.
На перший погляд, алгоритм не складний, проте щиро рекомендуємо працювати над розробкою чат-бота разом з експертом (-кою).
Ще є багато чого, що ми не згадали, проте і цього достатньо щоб почати використовувати чат-бот. Будемо вчитися разом – до зустрічі в Центрі підтримки підприємництва!