Андрій Райкович: пільговики мають право на якісне обслуговування і в маршрутках
Сьогодні, 20 липня, під час апаратної наради міський голова Андрій Райкович акцентував увагу керівництва управління розвитку транспорту і зв’язку та підприємств-перевізників, що повага до пасажирів — це один із критеріїв отримання права працювати на ринку перевезень у місті.
- Минулого тижня я зустрічався з активом ветеранських організацій військових, АТОвців, вдовами загиблих військовослужбовців. Одне з питань - коли відновиться у повному обсязі проїзд для пільговиків у громадському транспорті? Ситуацію з карантинними обмеженнями хлопці розуміють, погоджуються на встановлені нами терміни з 9.00 до 15.00. Але вказують на інциденти, що відбуваються між пільговиками і водіями в окремих маршрутках, не в комунальному транспорті, а саме в маршрутках, - наголосив міський голова.
Андрій Райкович доручив своєму профільному заступнику довести до відома власників підприємств-перевізників, що від містян надходять скарги на поведінку окремих водіїв, а також провести з ними відповідну роботу. Водночас міський голова звернув увагу на незадовільний технічний та санітарний стан деяких маршрутних таксі.
- Дивлюсь фото, де велика дірка на місці сходинки біля дверей 108-ї маршрутки. Ногою хтось стане - і каліка! То це іще гірше, ніж полаятись з пасажиром. Я тисячу разів вказував на подібні речі: то колесо відлетіло, то салон брудний, то музика гримить, - зауважив міський голова. - Я розумію, що лише “сидячими” місцями важко утримувати рентабельність перевезень. І місту важко тримати на бюджеті понад 80 тисяч пільговиків усіх категорій, коли допомоги чекати немає звідкіля. Не відшкодовують нам пільгові перевезення, я про це теж говорив під час зустрічі. Але це не дає нікому права безвідповідально працювати. Транспорт перевозить людей! І наш спільний обов'язок — забезпечити нормальну роботу транспорту і якісне обслуговування пасажирів.