Андрій Райкович: “Діалог із мешканцями та якісне надання послуг — пріоритет у роботі ЖЕО”
Сьогодні, 13 липня, щотижневу апаратну нараду з керівниками виконавчих органів міський голова Кропивницького Андрій Райкович розпочав з поточних питань комунального порядку.
Головним чином міський голова акцентував увагу керівників управляючих компаній на якості обслуговування прибудинкових територій.
- Я проглядаю ваші щоденні звіти, чим займаються ваші ЖЕКівські майстри, двірники, всі спеціалісти щодня. Це великий обсяг роботи, - зауважив Андрій Райкович. - Але ви добре знаєте, що ваші структури працюють вже на ринку послуг. І, якщо люди за великим рахунком, надали вам право обслуговувати багатоповерхівки і прилеглі території, за які вони сплачують кошти, то, будь ласка, виконуйте цей перелік послуг вчасно, якісно і публічно про це звітуйте мешканцям багатоповерхівок.
Також очільник міста звернувся до керівників ЖЕО з вимогою налагодити постійний діалог із мешканцями багатоквартирних будинків щодо покращення якості послуг в самих приміщеннях ЖЕО.
- Я вже неодноразово чув скарги від людей стосовно черг у ЖЕО, щоб отримати якусь комунальну довідку. Особливо це стосується ЖЕО №3. Сонце пече, а ви тримаєте людей на вулиці. А це ж переважно люди літнього віку, - зазначив Андрій Райкович. - Звертаюсь до всіх керівників, а третій особливо, негайно організуйте роботу своїх спеціалістів так, щоб черги не оточували ваші приміщення. Ви ж, коли пропонували укладати угоди на обслуговування не прописували, що люди будуть в чергах томитися чи просити вас щось перемонтувати. Ви ж, якісні послуги гарантували, так виконуйте їх.
Звертаючись до керівників ЖЕО, Андрій Райкович наголосив на необхідності регулярно інформувати мешканців багатоповерхівок про виконану роботу в будинках і дворах, щоб громада міста була поінформована, що, де і коли ремонтує ЖЕО.