Андрій Паливода: у приміщенні художнього салону має запрацювати туристично-інформаційний центр
Коли запрацює Туристично-інформаційний центр (ТІЦ) Кропивницького в приміщенні колишнього «Художнього салону», залежить лише від фінансування.
Про це повідомляє «Народне слово» з посиланням на заступника міського голови обласного центру Андрія Паливоду.
Звільнене орендарями приміщення передано на баланс відповідного комунального підприємства, воно потребує ремонту, по кошти на який звертатимуться до депкорпусу. – Це обов’язковий об’єкт, що має бути в місті, яке орієнтується на розвиток туризму, – цитує Паливоду видання. – В усіх туристичних містах нашої держави я бував у таких центрах, маю розуміння, яким він має бути.
Перехрестя Гоголя та Великої Перспективної, на його думку, повністю відповідає вимогам до місця розміщення ТІЦ, як осередку, де турист може отримати інформацію, пораду, допомогу, сувенірну продукцію тощо.
– Це має бути на «червоній лінії», це має бути одне з цікавих місць, – каже Паливода. – Будівля міської ради одна з унікальних, приваблива з точки зору архітектури, пам’ятник Пашутіну. Більшість екскурсій центральною частиною міста починаються звідси. Тому, якщо туристично-інформаційний центр буде розміщений там, це буде дуже здорово. Паралельно працюємо над програмою, вже є проєкт, у цій програмі закладаємо діяльність інформаційного центру. Інше питання, що там має розміщуватись якийсь продукт. Мають бути затверджені екскурсійні маршрути, продукція, обладнання. Ми рухаємось, в нас вже діджиталізована більшість елементів культурної спадщини, що небагато міст України мають. Намагаємось бути в тренді технологій, які популярні, якими користуються. Відсканувавши QR-код можна отримати аудіоекскурсію, і візуальну інформацію. Далі треба працювати.
Посадовець повідомив також, що в управлінні культури створений окремий сектор, який займатиметься виключно розвитком туризму, оскільки його головний фокус саме на культурному надбанні - театр, архітектура. В розробці також маршрути індустріального туризму на унікальні підприємства області, зокрема й уранову шахту.
На думку заступника Андрія Паливоди, ТІЦ має бути також осередком творчості, в першу чергу, самі кропивничани мають усвідомити, що наше місто туристично привабливе.
– Головне питання внутрішнього туризму – інформаційна робота, – пояснює Паливода. – Ми маємо певне надбання,маємо його позиціонувати, робити популярним, щоб люди про нього знали. В Чернігові постійно з містянами проводять різні заходи, конкурси на кращий бренд, сувенір, залучають їх до цього процесу, реалізовують хендмейд тощо, проводять конкурси екскурсоводів, постійний рух відбувається, у якому на більш ніж 80% задіяні самі жителі Чернігова, які отримують інформацію та зміну свідомості.