Зовнішня реклама у Кропивницькому має бути безпечною і привабливою
У Кропивницькому проведуть ретельне обстеження усіх рекламних конструкцій на території міста. Відповідне завдання поставив міський голова Андрій Райкович під час апаратної наради сьогодні, 25 березня.
До аналізу незадовільного стану окремих біл-бордів і сіті-лайтів очільник міста повертається не вперше, адже і самі площини, і їхні опори та металеві конструкції не витримують жодної критики і вимагають до себе систематичної уваги.
- Рекламних об’єктів у Кропивницькому наставлено, як у містах-мільйонниках, через кожні 50 метрів, а слідкувати за ними нікому. Вони перекошені, їхні основи із сірого бетону не оздоблені – одним словом, не естетично, як для реклами, наголосив Андрій Райкович. – А металеві конструкції всі проржавіли. І я не бачив жодного випадку, коли б їх підфарбовували. Клапті цих постерів ганяє по місту вітер, зі стіни приміщення Будинку профспілок зірвалася реклама висотою у два поверхи. А якби, не дай Боже, прибила когось?
Міський голова доручив управлінню містобудування та архітектури, управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради, спеціалізованій інспекції та працівникам поліції терміново втрутитися у питання наведення ладу у сфері рекламного бізнесу.
- Подібні речі повинні турбувати не лише міського голову. Бо за безпеку в місті відповідає багато чиновників, – нагадав Андрій Райкович. – Надіслати листи всім власникам площин із вимогою негайно привести в порядок всі рекламні конструкції, у тому числі і сіті-лайти