Кропивничани мають можливість дати оцінку якості послуг, отриманих у «Прозорому офісі»
Мінцифри має на меті надати кожному українцю можливість впливати на якість послуг. Саме для цього міністерство запустило першу всеукраїнську систему оцінки якості адмінпослуг.
Ключова точка доступу до адмінпослуг сьогодні — це ЦНАПи. Лише минулого року мешканці Кропивницької міської територіальної громади подали до «Прозорого офісу» понад 275 тисяч заяв на отримання адміністративних та соціальних послуг.
Відгуки про якість послуг у Центрах надання адміністративних послуг раніше збиралися не у всіх центрах та у різний спосіб. Щоб залишити власну думку про отриманий рівень сервісу, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у мережі Facebook або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними.
Наразі оцінити якість держсервісу можна у будь-який зручний для відвідувачів спосіб:
- Під час візиту до ЦНАПів, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. QR-коди розміщено на видних місцях, а також на персональних табличках реєстраторів, адміністраторів та інспекторів офісу.
- У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.
- На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.
Минулого року через електронні сервіси «Прозорий офіс» отримав більше 120 відгуків, у 95 з яких схвально оцінили якість роботи, у 20 незадовільно, а семеро заявників висловили власні пропозиції щодо покращення роботи.
Детально ознайомитися з алгоритмом надання оцінок отриманим послугам можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OWnaFhNTYwc