“Гаряча лінія” міського голови у Кропивницькому - важливий механізм комунікації громади та влади
Сьогодні, 28 січня, на дзвінки мешканців Кропивницького, які надходили на “Гарячу лінію” міського голови, упродовж двох годин відповідав начальник управління транспорту та зв’язку міської ради Віктор Житник.
Посадовець відповів на чисельні телефонні дзвінки кропивничан, які порушили низку актуальних для громади питань щодо роботи громадського транспорту в обласному центрі.
Зокрема, містян цікавило:
- вирішення питання придбання учнівських квитків для проїзду в громадському транспорті;
- налагодження графіка роботи маршрутного таксі № 55;
- здійснення перевезень автобусами великої або середньої місткості комунального підриємства по маршруту №55;
- перенесення стоянки маршрутних таксі від житлового будинку по вул. Жадова, 20 в інше місце;
- повернення попередньої схеми руху автобуса великої місткості №114;
- налагодження режиму роботи маршрутних таксі, які курсують до мікрорайону Стара Балашівка із 11.00 до 15.00;
- запровадження автобусного маршруту до кінця вулиці Бобринецький шлях;
- перевірка водіїв маршрутних таксі №8, 15, 3 щодо дотримання затвердженого графіка руху;
- обладнання GPS-навігаторами маршрутних таксі.
На гарячу лінію надійшли також два телефонних дзвінки зі скаргами на водіїв маршрутного таксі №55, які не доїжджають до кінцевої зупинки «мкр. Нова Балашівка» та на водія маршрутного таксі №21, який не повернув кошти дитині, що помилково зайшла не в те таксі.
Усі звернення начальником управління транспорту та зв’язку взяті під особистий контроль для подальшого їх виконання.