Звернення на “гарячу лінію” міського голови у Кропивницькому засвідчили – людей більше турбує якість пасажирських перевезень, ніж тариф на проїзд

Понеділок, 27 лютого 2017 15:20

Стан розгляду звернень громадян до міського голови, які надійшли на “гарячу лінію” впродовж березня 2016 - лютого 2017 років став одним головних питань порядку денного наради секретаря міської ради Андрія Табалова з керівниками виконавчих органів сьогодні, 27 лютого.

Помічник міського голови Андрій Лейбенко, який відповідає за організацію діяльності сервісного центру муніципальних послуг, повідомив, що за 10 місяців 2016 року на “гарячу лінію” міського голови надійшло 6280 звернень від мешканців міста, з яких вирішено позитивно – 2674 питання, надано роз’яснення по суті питання - 3532 та взято до відома – 74. У січні-лютому поточного року до міського голови через “гарячу лінію” звернулися 1089 кропивничан. За результатами їх розгляду позитивно було вирішено 567 питань, дано 366 роз’яснень, взято до відома – 6 і знаходяться у роботі – 150 звернень.

Серед проблем, з якими найбільше звернулись заявники із січня по лютий 2017 року, необхідно відзначити:

- питання житлово-комунального господарства – 479 звернень (44 % в загальній кількості звернень);

- проблеми транспорту та зв’язку – 145 звернень (складає 13 %);

- інші питання – 465 звернень (складає 43 %).

Найбільш поширеними питаннями у сфері діяльності житлово – комунального господарства були:

- прочищення дорожнього покриття від снігу – 137 звернень;

- ремонт доріг,тротуарів та при будинкових територій – 56 звернень;

- посипка доріг сумішшю проти ожеледиці – 56 звернень;

- теплопостачання – 49 звернень;

- безпритульні тварини – 44 звернення;

- ліквідація сміттєзвалищ – 33 звернення;

- водопостачання та водовідведення – 25 звернень;

- освітлення зовнішнє,прибудинкове – 25 звернень;

- обрізка дерев– 21 звернення

В галузі транспорту та зв’язку кропивничан найбільше турбують:

- якість роботи пасажирського транспорту – 87 звернень;

- робота радіо, телемережі, інтернет – 9 звернень;

- робота стаціонарних телефонів – 15 звернень.

- питання підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті – 25 звернень.

- Статистика – об’єктивна річ, - відзначив під час обговорення стану розгляду звернень громадян Андрій Табалов. – І вона свідчить, що мешканців міста сьогодні втричі більше турбує якість пасажирських перевезень, ніж тарифи на проїзд. І це підтверджує, що шлях жорсткого контролю з боку міської влади умовами дотримання перевізниками вимог, передбачених договорами на право пасажирських перевезень у Кропивницькому є сьогодні вірним.

Усі новини