Зовнішня реклама у Кропивницькому: зі смаком і українською
Міський голова Кропивницького Андрій Райкович порушив питання вигляду зовнішньої реклами в обласному центрі під час апаратної наради сьогодні, 12 лютого.
Очільник міста переконаний, у Кропивницькому досі відсутня дієва, обгрунтована програма чи муніципальне положення, яке б регулювало, якою вона має бути.
- Чіпляють хто на що спроможний! Де стиль? Де смак? Де, зрештою, муніципальна рекламна політика? – наголосив Андрій Райкович. – Місто наше “низькоросле”, хмарочосів немає, що ж ми ліпимо плями на всю стіну! Треба працювати, щоб гості міста чи туристи, чи самі жителі сказали, що у нас рекламні щити, вивіски на магазинах, кафе, ресторанах не заважають архітектурі, особливо в центрі, в історичній частині. Ми закрили справжнє обличчя міста кілометрами недолугого рекламного мотлоху. Де театральні тумби?! Скільки по всьому центру стоятимуть, а часто лежатимуть від вітру оті “фанерно-паперові інваліди”?!
До прикладу, в Києві вже розпочали реалізацію нової рекламної політики: зовнішня реклама стримана, виконана в одному стилі. Андрій Райкович порадив вивчити Київську програму, і перебирати столичний досвід. Турбує міського голову і те, що в Кропивницькому часто рекламу, та назви магазинів пишуть не державною мовою.
- Ви в європейських містах бачили, щоб реклама, усі зовнішні назви були не державною мовою чи не мовою бренду, або мережі: готелів, чи ресторанів, чи бутиків, чи маркетів? Чому у нас “Грузинська випічка” пишеться російською?! Що ми не знаємо, як перекласти “Восточные сладости»? До мене люди на прийом приходять і з такими питаннями! Досить перетворювати місто, особливо центр, магістральні вулиці, громадські міста на хуторянські лавки. Кропивницький – гарне, ошатне місто, і міська влада зобов'язана зробити максимум, щоб відкрити його архітектуру, продемонструвати рівень культури, естетичного смаку. Образ неспішної провінції теж може бути елегантним і вишуканим. Якщо вкласти душу, розум і бажання, переконаний очільник обласного центру.