У Кропивницькому значно зменшилася кількість скарг на «Гарячу лінію» з питань роботи громадського транспорту і очищення міста від снігу

Понеділок, 28 січня 2019 14:47

Підсумки роботи «Гарячої лінії» міського голови Кропивницького за 2018 рік стали однією з головних тем апаратної наради сьогодні, 28 січня.

Показники роботи ефективного засобу комунікації громади і влади в обласному центрі  за весь період діяльності із березня 2016 по грудень 2018 року проаналізував координатор Сервісного центру «Муніципальних послуг» Андрій Лейбенко.

За звітний період на «Гарячу лінію» надійшло 19610 звернень від мешканців міста. З них було  вирішено позитивно  9867 питань (50%); дано роз’яснення по суті на 9637 (49%) та взято до відома  106 звернень (1%).

- На всі звернення, які надходять від кропивничан, виконавці відповідних виконавчих органів відповідають у телефонному режимі або надсилають відповідь у письмовому вигляді, - відзначив Андрій Лейбенко. -  Після того, як виконавці надають копію відповіді на «гарячу лінію» міського голови, оператори телефонують заявнику і підтверджують факт виконання звернення.

За інформацією координатора проекту, у січні - грудні 2018 року на «Гарячу лінію» міського голови надійшло 7086 звернень.

Найактуальнішими були  питання житлово-комунального господарства – 3936 звернень (56% від загальної кількості звернень), проблем транспорту та зв’язку – 1429 звернень (складає 20%). Інші питання містилися у  1721 зверненні (складає 24%).

Найбільше проблем, про допомогу у вирішення яких  звертаються люди, окрім ЖКГ та транспорту і зв’язку, залишаються питання соціального захисту, освіти, охорони здоров’я та  земельних відносин.

Якщо проаналізувати питання в розрізі сфери житлово-комунального господарства, то найпоширенішими є:

  • теплопостачання – 993 звернення;
  • водопостачання та водовідведення – 553 звернення;
  • ремонт доріг, тротуарів та прибудинкових територій – 248 звернень;
  • розчищення від снігу – 224;
  • освітлення зовнішнє, прибудинкове – 210 звернень;
  • обрізка дерев – 182 звернення;
  • ліквідація сміттєзвалищ – 168 звернень;
  • ремонт ліфтів, покрівлі
  • питання безпритульних тварин – 94 звернення;

 - У порівнянні із 2017-им, у 2018 році збільшилася кількість звернень з питань теплопостачання, водовідведення, ремонту доріг, обрізки дерев, ремонту ліфтів та покрівлі будинків, - підкреслив Андрій Лейбенко. -  При цьому ми також спостерігаємо зменшення кількості звернень з питань розчищення доріг від снігу, зовнішнього освітлення, ліквідації сміттєзвалищ, безпритульних тварин. Зменшенню кількості скарг на погане очищення територій від снігу значною мірою посприяло оновлення та придбання у комунальну власність міста нової, сучасної снігоприбиральної техніки. У 2018 році було ефективно виконано програму відновлення зовнішнього освітлення у віддалених мікрорайонах Кропивницького,  а щодо зменшення кількості звернень з приводу безпритульних тварин, то це результат впровадження міської програми стерилізації та тісної співпраці з громадськими організаціями захисту тварин. 

Серед порушених 1429 питань діяльності громадського транспорту та зв’язку, найважливішими для кропивничан є проблеми роботи пасажирського транспорту – 526 звернень, радіо, телемережі, інтернету – 292 звернення, операторів мобільного зв’язку – 172 звернення.

Значно зменшилася кількість скарг на діяльність пасажирського транспорту: у 2018 році їх виявилося на 295 менше, ніж у позаминулому.

 На думку Андрія Лейбенка, це безумовно пов’язано зі збільшенням на дорогах міста нового великопісного комунального транспорту та зростанням якості обслуговування  у ньому пасажирів.

У той же час, значна частина звернень що надходять з питань транспорту, стосуються пропозицій щодо корегування графіків та схем руху автобусів, тролейбусів та маршрутних таксі.

Усі новини