У Кропивницькому будуть розроблені єдині правила розміщення реклами в історичній частині міста
Сьогодні, 08 серпня, у міській раді Кропивницького відбулося чергове засідання комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста під головуванням заступника міського голови Олександра Мосіна.
Особливу увагу члени комісії приділили розгляду першого питання порядку денного, оскільки воно стосувалось розміщення рекламних конструкцій на фасаді будинку №57/35 по вулиці Віктора Чміленка. Пожвавлену дискусію викликала велика кількість різноманітної та різнобарвної реклами на будівлі, яка хоч і не є пам’яткою архітектури, але знаходиться в історичній частині міста. На думку членів комісії, подібне перенасичення рекламною продукцією є недоречним і від такого різнобарв’я та різнобою в рекламі необхідно відмовлятися. Крім того, для історичної частини Кропивницького варто також визначити єдиний стиль оформлення рекламних конструкцій та неухильно дотримуватися його в практичній діяльності.
- Ми почали активно займатися історико-архітектурним планом міста, запроваджуємо діджиталізацію пам’яток культурної спадщини. Тому маємо і розробити та запропонувати правила розміщення реклами в історичній частині міста та механізм втілення їх у життя, - зауважив Олександр Мосін. - Після того, як визначимося із цими чинниками, треба буде прописати правила та опрацювати кожну вулицю Кропивницького.
Загалом, члени комісії відзначили неприємну тенденцію: останнім часом підприємці практикують спочатку встановити рекламну конструкцію, а вже потім подавати документи на її погодження до комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами. Керівник міської спеціалізованої інспекції Андрій Максюта відзначив, що чотири з десяти питань сьогоднішнього порядку денного подані на розгляд комісії лише після того, як інспектор виписав протокол за облаштування реклами без дозволу.
Під час засідання голова комісії повідомив також про проведення в обласному центрі процедури інвентаризації білбордів. За словами Олександра Мосіна, метою такої перевірки є, передусім, з’ясування наявності усіх необхідних дозвільних документів та відповідності місць розміщення рекламних засобів їх документальним адресам. Процес інвентаризація добігає кінця, а результати перевірки будуть надані членам комісії для ознайомлення.
Всього комісія розглянула десять основних питань та одне додаткове. З усіх пропозицій, наданих підприємцями, члени комісії погодили лише п'ять.