Кропивничани мають можливість дати оцінку якості послуг, отриманих у «Прозорому офісі»

П'ятниця, 28 січня 2022 15:08

Мінцифри має на меті надати кожному українцю можливість впливати на якість послуг. Саме для цього міністерство запустило першу всеукраїнську систему оцінки якості адмінпослуг.

Ключова точка доступу до адмінпослуг сьогодні — це ЦНАПи. Лише  минулого  року мешканці Кропивницької міської територіальної громади подали до «Прозорого офісу» понад 275 тисяч заяв на отримання адміністративних та соціальних послуг.

Відгуки про якість послуг у Центрах надання адміністративних послуг раніше збиралися не у всіх центрах та у різний спосіб. Щоб залишити власну думку про отриманий рівень сервісу, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у мережі Facebook або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними. 

Наразі оцінити якість держсервісу можна у будь-який зручний для відвідувачів спосіб:

  • Під час візиту до ЦНАПів, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. QR-коди розміщено на видних місцях, а також на персональних табличках реєстраторів, адміністраторів та інспекторів офісу.
  • У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.
  • На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.

Минулого року через електронні сервіси «Прозорий офіс» отримав більше 120 відгуків, у 95 з яких схвально оцінили якість роботи, у 20 незадовільно, а семеро заявників висловили власні пропозиції щодо покращення роботи.

Детально ознайомитися з алгоритмом надання оцінок отриманим послугам можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OWnaFhNTYwc

Усі новини