Комісія з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами виступає за очищення центру Кропивницького від виносної реклами

Четвер, 7 вересня 2017 15:55

Сьогодні, 7 вересня, у міській раді Кропивницького відбулося чергове засідання комісії з координації заходів щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на території міста.

Порядок денний містив 19 пропозицій встановлення пріоритету на місця розміщення зовнішньої реклами та 10 пропозицій щодо продовження терміну дії дозволів.

На перші сім пропозицій від ТОВ “Бізнес Альфа Груп” члени комісії надали рекомендації зробити та надати фото з актуальним виглядом місцевості та змінити форму рекламного щита. Після доопрацювання члени комісії готові надати дозвіл на їх встановлення.

Більшість пропозицій на розміщення рекламних підвісів між опорами тролейбусної контактної мережі від ТОВ “Золотий грамофон” були відхилені комісією, оскільки вони або знаходяться на перехресті вулиць, що згідно з Правилами дорожнього руху є порушенням, або запропоновані для розміщення у місцях з великою концентрацією реклами.

Найбільше суперечок виникло навколо виносних рекламних конструкцій, які, на думку членів комісії, не несуть жодного естетичного навантаження та заважають містянам пересуватись тротуарами, особливо це стосується центральної частини Кропивницького.

- У центрі міста виносна реклама має зникнути взагалі, - наголосив керівник спецінспекції Андрій Максюта. - Такі виносні щити — це спотикачі для кропивничан, які несуть небезпеку для здоров’я. Крім того, у такій рекламі немає жодної естетики.

Щодо продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, то його отримали майже всі заявники. Члени комісії одноголосно скасували дозволи на рекламні щити ДП “Перехід Аутдор”, які знаходяться на фасаді будинку №66/44 по вулиці Тараса Карпи та на фасаді військової частини по вулиці Євгена Чикаленка. Перші розташовані в історичній частині міста, тому псують загальне естетичне враження. Інші два рекламні щити були розміщені на стіні, яка є власністю 3-го полку, за умови, що підприємці її реставрують і доведуть до ладу. Власники щитів не дотримались угоди щодо відновлення стіни військової частини, тому у дозволі на подальше розміщення реклами у цьому місці комісія їм відмовила.

Усі новини