Андрій Райкович: на ремонт ключових доріг маємо у запасі два місяці часу
Опалювальний сезон будівельному не заважає – вирішили в уряді, та на початку жовтня перерахували-таки гроші на капітальні ремонти двох ділянок доріг у Кропивницькому.
На це є два місяці, а вже до кінця поточного має відбутися довгоочікуване з’єднання двох міських вулиць, задумане ще за радянських часів. Про це в ексклюзивному інтерв’ю розповів очільник обласного центру Андрій Райкович.
Гроші, про які йдеться – 28 мільйонів з Державного фонду регіонального розвитку (ДФРР), більша частина з яких на момент розмови вже зайшла на рахунки міськради. Об’єкти капітального ремонту – вулиця Полтавська від площі Дружби народів до Васнєцова, і провулок Об’їзний від «полтавського мосту» в напрямку Великої Балки.
- До Далекосхідного кладовища, скажімо так, - уточнює міський голова. - Ці дороги мають бути цьогоріч зроблені. Широку частину Полтавської вулиці, де рух у чотири ряди в обидва боки, ми ремонтуємо зараз. Далі (між Васнєцова та «полтавським мостом». – Авт.) вона звужується – один реверсний ряд і два гарантованих. Є необхідність її розширити, і така технічна можливість є, проєкт практично готовий, з ним ми будемо брати участь в усіх можливих конкурсах на державне фінансування. Якщо воно не відбудеться, ми будемо пропонувати депутатам включити його в програму дорожнього будівництва за рахунок місцевого бюджету.
Перші фото, які свідчать про безпосередній початок робіт на Полтавській, з’явилися в соцмережах вже наступного дня після інформації про надходження коштів.
- Є підрядники, переможці тендерів, ми вже організовуємо роботу. В нас два місяці часу. У вівторок відбулися наради з дорожниками, ці два об’єкти у зоні нашої прискіпливої уваги. Крім того, продовжуються роботи на складній ділянці дорожнього покриття по вулиці Кропивницького в районі 3-ї поліклініки. Це також потрібний місту інфраструктурний проєкт. Він буде введений в експлуатацію до кінця жовтня, - запевняє Андрій Райкович.
Зробити з вулиці повноцінну автомагістраль до перехрестя з Полтавською планували в радянські часи. Частина приватного житла в зоні будівництва була знесена, іншу мали знести, але до цього не дожив Союз. Містяни продовжили там будуватись, тому буде лише по одній полосі в обидва боки.
- Але ця дорога потрібна, щоб громадський транспорт – автобуси, тролейбуси, поїхали не в об’їзд по Шевченка, а напряму до автовокзалу, лікарні швидкої допомоги й так далі, - наголошує міський голова.
Чотири ділянки, про які йшлося – частина так званого малого кільця в центральній частині Кропивницького, маршруту, який має з’єднати кільцевим рухом вокзали та ключові об’єкти соціальної інфраструктури міста в різних мікрорайонах. Раніше Райковичем озвучувались плани про те, що «бездротові» тролейбуси підуть зокрема й по новозбудованій дорозі на Кропивницького.
Андрій Трубачов